No standarta hečbeka "Active" versija atšķiras ar 23 milimetriem augstāku klīrensu, plastmasas uzlikām pa virsbūves perimetru, jumta reliņiem, oriģināla dizaina 15 collu riteņu diskiem un citāda regulējuma balstiekārtu.

Modernizētā "Ford Ka+" pircēju izvēlei tiks piedāvāts 1,2 litru trīscilindru benzīna dzinējs, kas atkarībā no versijas attīsta 70 vai 85 zirgspēku jaudu, kā arī 95 zirgspēku jaudīgais 1,5 litru dīzeļmotors. Visi minētie dzinēji tiek sajūgti ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

"Ford Ka+" papildu aprīkojumā pieejama multimediju sistēma "Ford Sync 3" ar 6,5 collu skārienjutīgo ekrānu, "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalsts, kā arī "Ford MyKey" funkcija, kura ļauj ierobežot atsevišķu automobiļa sistēmu darbību (piemēram, ierobežot maksimālo braukšanas ātrumu vai audio sistēmas skaļuma līmeni), ja pie stūres sēžas gados jauns autovadītājs.

Tirdzniecībā Eiropā atjauninātais "Ford Ka+" un tā paaugstinātās pārgājības modifikācija "Active" nonāks vēl līdz šī gada beigām. Vācijā automobiļa cena būs no 9990 eiro.

Atgādinām, ka pirmās paaudzes "Ford Ka" ražošanā nonāca 1996. gadā. Pašreizējā, jau trešā modeļa paaudze tiek ražota no 2014. gada. Eiropas tirgum paredzētais "Ka+" ir izstrādāts uz indiešu hečbeka "Figo" bāzes. Plusa simbols modeļa nosaukumā nozīmē, ka tas ir gabarītos lielāks par savu priekšteci.