Modernizēto "Peugeot 308" no līdzšinējā vizuāli varēs atpazīt pēc radiatora dekoratīvā režģa, kuru tagad rotās markas emblēma, kas pārvietot uz turieni no motora pārsega. Vēl šim modelim ir jauna dizaina priekšējais buferis un viscaur diožu priekšējie lukturi.

Interjerā gan atjauninātais "Peugeot 308" palicis praktiski bez izmaiņām. Automobilis līdz ar modernizāciju tomēr nav ieguvis otrās paaudzes "i-Cockpit", kas debitēja "Peugeot 3008" apvidniekā. Vienīgais jauninājums "Peugeot 308" salonā ir jaunā "TomTom" navigācijas sistēma, kura tiešsaistē spēj kartē parādīt sastrēgumus, un multimediju sistēma "Mirror Screen", kas spēj dublēt attēlu no viedtālruņa ekrāna.

Jaunā astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba būs pieejama "Peugeot 308" versijai ar 180 zirgspēku jaudīgo dīzeļdzinēju, kas tiek uzstādīts "GT" modifikācijā. Tāpat modernizētais modelis ieguvis jaunu dīzeļdzinēju – 130 zirgspēku jaudīgo 1,5 litru agregātu.

Vēl "Peugeot 308" piedāvājumā ir modernizēts 130 zirgspēku jaudīgais trīscilindru benzīna dzinējs, kas tagad tiks sajūgts ar jauna tipa sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Aprīkojumā ir iekļautas vairākas jaunas autovadītāja palīgsistēmas: ceļazīmju atpazīšanas sistēma, "Active Safety Brake" automātiska avārijas bremzēšanas sistēma, automātiskas tālās gaismas, autovadītāja uzmanības uzraudzības sistēma, aktīva braukšanas joslu uzraudzības sistēma u.c.

"Peugeot 308" kā pirmajam starp PSA grupas automobiļiem būs aktīvā kruīza kontrole ar "ACC Stop" sistēmu. Automobiļa novietošanu stāvvietā atvieglos 180 grādu leņķa atpakaļgaitas kamera, bet "Park Assist" funkcija noteiks brīvā laukuma izmērus un automašīnas novietošanas laikā pati pagriezīs stūri.

Modernizētais "Peugeot 308" tiks ražots Francijā un autosalonos pārdošanā parādīsies šā gada septembrī.