Atgādinām, ka 2002. gada beigās 12 apļu un minimāla degvielas daudzuma kvalifikācijas formāts tika izmainīts uz viena lidojošā apļa un 'slēgtā parka' formātu, kas paredz, ka mašīnas kvalifikācijā startē ar to pašu degvielas daudzumu, ar kādu nākamajā dienā uzsāks sacīksti. Tādejādi pateicoties dažādām stratēģijām un trases apstākļiem kvalifikācijas stundas laikā loti bieži radās situācijas, kad 'pole position' ieguva nebūt ne tās ātrākās mašīnas. Šo formātu kritizē jau vairāk kā gadu, tomēr nopietnas izmaiņas pagaidām nav veiktas.
"Kvalifikācijai nenoliedzami ir trūkumi un tā ir jāuzlabo, taču nevar aizmirst, ka pašas aizraujošākās šīs sezonas sacīkstes par tādām kļuva tieši pateicoties kvalifikācijai," norādīja Deniss. "Tomēr vienā jautājumā mēs visi esam vienisprātis - par neveiksmi iepriekšējā posmā nav jāsaņem 'sods' nākamās sacīkstes kvalifikācijā, startējot vienam no pirmajiem. Mums ir jāatrod risinājums, kā novērst šo trūkumu."
Nav izslēgts, ka 2006. gadā kvalifikācijas formāts paliks nemainīgs, bet starta kārtību kvalifikācijai noteiks pēc pēdējās sestdienas treniņu sesijas rezultātiem, kurā komandas var startēt ar minimālu degvielas daudzumu un kvalifikācijas regulējumu.