Foto: AFP/Scanpix

"Mercedes" F-1 komandas vadītājs Toto Volts atklājis, ka pēc negaidītā Niko Rosberga paziņojuma par aiziešanu no F-1, ir bijusi milzīga interese par vakanto vietu čempionu komandā.

Kā zināms, Niko Rosbergs neilgi pēc 2016. gada F-1 čempiona titula iegūšanas paziņoja, ka aiziet no šīs autosporta disciplīnas, līdz ar to "Mercedes" komandai līdz pirmssezonas testiem jāatrod jauns pārinieks Lūisam Hamiltonam.

"No visiem F-1 pilotiem mums nepiezvanīja tikai Kimi Raikonens un Daņila Kvjats," portāls "Motorsport" citē Volfu. "Visi pārējie piezvanīja, pat Maldonado. Un pat tie piloti, kam jau ir līgums [uz nākamo gadu]. Visi grib braukt "Mercedes" komandā."

"Red Bull" komandas pilots Makss Verstapens, kurš ar "Mercedes" komandu tviterī aizvadīja garu un jautru saraksti par pievienošanos tai, izteicies, ka nākamsezon tomēr turpinās braukt esošajā komandā. "Nākamgad es turpināšu braukt "Red Bull"; man ir noslēgts ilgtermiņa līgums," intervijā "Telesport" izteicās holandiešu pilots. "Turklāt es esmu ļoti apmierināts ar savu komandu un esmu pārliecināts, ka nākamgad man būs mašīna, kas ļaus līdzvērtīgi cīnīties ar "Mercedes" braucējiem." Līgums ar "Red Bull" Verstapenam noslēgts līdz 2019. gadam.

F-1 promouters Bērnijs Eklstouns uzskata, ka pieredzējušais spāņu pilots Fernando Alonso ("McLaren") varētu pāriet uz "Mercedes", bet noliedz iespēju, ka to varētu izdarīt Sebastjans Fetels ("Ferrari"). "Paskatīsimies. "McLaren" tagad ir jauns vadītājs, un varbūt arī pašam Alonso tur ir apnicis, turklāt iespējams, ka pati komanda ne pārāk viņu grib redzēt," aģentūrai "Reuters" izteicies Eklstouns. "Fetels? Nedomāju vis. Uzskatu, ka Sebastjans negrib būt vienā komandā ar Hamiltonu."

Neatklājot konkrētus vārdus, Volfs norāda, ka "Mercedes" komandai esot trīs iespējas, kā aizpildīt atbrīvojušos Rosberga vietu.

"Šonedēļ man būs vairākas tikšanās, apspriedīšos ar inženieriem, lai noteiktu izvēles stratēģiju," Volfu citē portāls "F1i". "Ir vairāki varianti. Pirmais būtu parakstīt līgumu ar "otro numuru", kāds "Ferrari" bija Šūmahera laikā, lai otrais braucējs garantētu punktus Konstruktoru kausam. Vēl viens variants ir mūsu sistēmas jauno pilotu, Okona vai Verlēna, virzīšana, jo citas komandas taču ir devušas iespēju jaunajiem, kā Verstapenam un Vandornam, piemēram. Visbeidzot, ir arī variants uzaicināt vēl vienu top līmeņa pilotu."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!