Foto: DELFI

"Toyota" ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols – pērn pārdotas 8397 jaunas "Toyota" automašīnas, kas ir par 1452 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā "Toyota" tirgus daļa Baltijā augusi par 12%, kas ir vislielākais tirgus daļas pieaugums segmentā, salīdzinot ar 2015. gadu. Kopumā Baltijas valstīs 2016. gadā reģistrēts ap 70 000 jaunu automašīnu – katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs ir bijusi tieši "Toyota".

"Aizvadītā gada rezultāti nostiprina zīmola tirgus pozīcijas un liecina par stabilu nozares attīstību. Kopumā iepriekšējā gada rezultāti rāda, ka Baltijas valstu tirgus mēreni attīstās, un iedzīvotāji ir kļuvuši daudz drošāki lielāku pirkumu veikšanai, tostarp jauna auto iegādei," komentē Aleksejs Radionovs, AS "WESS" izpilddirektors.

2016. gads "Toyota" zīmolam bija veiksmīgs, veicinot pārdošanas apjomu pieaugumu un palielinot tirgus daļas Baltijas valstīs un pasaules tirgū kopumā, kā arī piedāvājot arvien jaunus "Toyota" modeļus.

Pērn populārākie "Toyota" auto modeļi Baltijā bija "Avensis", "Auris" un "Corolla". Šāds populārāko "Toyota" auto modeļu sadalījums atspoguļojas arī Lietuvas un Igaunijas iedzīvotāju izvēlē, kamēr Latvijā populārāko modeļu izlasi veido "Avensis", "RAV-4" un "Auris".

Šogad "Toyota" Baltijas tirgū lielas cerības saista ar markas jaunāko modeli "C-HR", kas ir mazs apvidus automobilis konkurencei ar tādiem modeļiem kā "Nissan Juke".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!