Foto: DELFI

"Peugeot" šī gada pārdošanas apjomi Baltijas valstīs deviņu mēnešu laikā kāpuši par 5,4%, trešajā ceturksnī pārdošanas rezultāti uzlabojušies gan Eiropā, gan Āzijā.

"Peugeot" šī gada pārdošanas apjomi Baltijas valstīs deviņu mēnešu laikā pieauguši, sasniedzot 2 389 automobiļus un 6% tirgus daļu. Savukārt trešajā ceturksnī pieaugums austrumu zemēs sasniedza 55%, bet Eiropā – 10,6%.

Pasaulē kopumā "Peugeot" pārdošana trešajā ceturksnī pieauga par 7,2%, trīs mēnešu laikā koncerns pārdeva vairāk nekā 358 900 "Peugeot" modeļu. Šī gada deviņos mēnešos ir pārdots 1,21 miljons Francijas auto markas spēkratu.

Eiropā markas panākumus ir nodrošinājis gan kompaktais apvidnieks "Peugeot 2008", gan par Eiropas gada automobili pasludinātais "Peugeot 308", kura pārdošanas apjomus ievērojami palielināja universāļa modifikācijas pievienošana.

Lielākais lēciens norisinājās Āzijas tirgū, kur šim gadam kopumā var prognozēt aptuveni 10% pieprasījuma pieaugumu, kas ļauj arī nākamajam ceturksnim prognozēt automobiļu pārdošanas palielināšanos.

Latīņamerikā, Eirāzijā, arī Tuvajos Austrumos un Āfrikā automobiļu pārdošana trešajā ceturksnī samazinājās par vidēji 20%. Āfrika, Tuvie Austrumi un Klusā okeāna reģions ir attīstības tirgi, kuros Francijas autorūpniecība cer nostiprināties tuvākajos gados.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!