Foto: LETA

Tieši pirms trim gadiem Rīgā tika atklāts autorizētais "Opel" dīleris "Auto Blitz". Šajos trīs darbības gados autosalons sasniedzis ievērojamus panākumus gan pārdošanā, gan servisa un rezerves daļu jomā. Jau pirmajā darbības gadā "Auto Blitz" apgrozījums sastādīja gandrīz 3,8 miljonus eiro. Gaidāms, ka šogad apgrozījums pārsniegs jau sešu miljonu eiro slieksni.

"Esmu patiesi gandarīts par sasniegto, vēl jo vairāk tik īsā laikā. Ņemot vērā savu 20 gadu pieredzi autobiznesā, bija skaidrs, ka "Auto Blitz" ir jāveido kā neliela, augsti efektīva komanda, kas ātri spēj pielāgoties mainīgajai tirgus situācijai. Un man ir patiess gandarījums, ka tieši šāda komanda man ir," norāda "Auto Blitz" valdes priekšsēdētājs Ģirts Zemītis.

"Protams, mēs neapstāsimies pie sasniegtā un turpināsim aktīvu pārdošanu. Jaunie "Opel" modeļi, kurus esam jau sagaidījuši, piemēram, "Mokka" un "Adam", un kurus vēl gaidām jaunajā 2015. gadā, kā "Adam Rocks", jaunā "Corsa", jaunais "Vivaro", palīdzēs mums labāk aizpildīt tirgus nišas, tādējādi palielinot kopējo "Opel" tirgus daļu Latvijā," informē Zemītis.

Gandrīz puse no Latvijā pārdotajiem jaunajiem "Opel" automobiļiem pie saviem īpašniekiem nonāk tieši ar "Auto Blitz" komandas palīdzību. "Auto Blitz" ir piegādājis jaunas "Opel" automašīnas gan privātpersonām, un korporatīvajiem klientiem, gan lieliem valsts uzņēmumiem un organizācijām, piemēram, Valsts policija, Latvijas Pasts, "Lattelecom", "Coca Cola", "Aldaris", ALD, "Sixt", "Hertz" un "Avis".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!