Kā atzīst uzņēmuma "Varis Toys" vadītāja Sandra Peiča, rotaļlietu ražotāju uzdevums ir, izstrādājot jaunus produktus, veidot tos tā, lai tie atšķirtos no konkurentu piedāvājuma, kas šajā gadījumā arī ir veiksmīgi izdevies. Pie produkta stiprajām pusēm uzņēmuma vadītāja atzīmē tā dabiskumu, jo rotaļlietas tiek veidotas no bērza koka, neizmantojot lakas un citas krāsvielas, tādējādi ļaujot to droši saukt par ekoproduktu. Tāpat produktā izdevies apvienot Rietumeiropas standartiem atbilstošu kvalitāti ar pieņemamu cenu, kas, salīdzinot ar citiem šādas kvalitātes produktiem, ir zemāka un ļauj veiksmīgi konkurēt ārvalstu tirgos.
S. Peiča arī uzsver, ka rotaļlietu biznesā ļoti svarīga ir produkta izturība un drošība, bet galvenais, lai bērnam ik reizi, ieraugot rotaļlietu, iemirdzētos acis.
Stāstot par produkta idejas rašanos, uzņēmuma "Varis Toys" vadītāja teic, ka liela loma bijusi citu firmu piedāvājuma analīzei, kas palīdzējusi izstrādāt savu versiju par šāda tipa rotaļlietām. Produkta "Labirints" ideja uzņēmumā ir jau piecus gadus, šajā periodā rotaļlieta ir tikusi pārstrādāta, pielāgojot to tirgus prasībām. Piemēram, sākotnējam 42 detaļu komplektam izstrādātas jaunas detaļas, būtiski uzlabojot funkcionalitāti un dizainu.
95% no saražotās produkcijas "Varis Toys" eksportē. Galvenie mērķa tirgi ir Itālija, Slovēnija, Norvēģija, Zviedrija un Vācija. Turklāt Vācijā izvietota arī uzņēmuma noliktava, kur iespējams pasūtīt "Varis Toys" produkciju. Kā atzīst uzņēmuma vadītāja, tas ne tikai palīdz samazināt piegādes termiņus, bet mazajiem veikaliņiem sniedz iespēju iegādāties produkciju bez vairumtirgotāju starpniecības.
Savukārt viens no veiksmīgākajiem "Labirinta" noieta tirgiem ir Japāna, kur jau no pašiem produkta pirmsākumiem veidojusies ļoti veiksmīga sadarbība ar vietējo partneri, kas regulāri iegādājas "Varis Toys" ražoto produkciju. S. Peiča piezīmē - regulārs kāda produkta noiets neapšaubāmi liecina, ka produkts ir interesants un cilvēkiem patīk. Tāpat liela interese par "Pils labirintu" ir Vācijā un ASV.