Foto: Publicitātes foto

No šodienas SIA "Post24" un tā mātes uzņēmuma "Eesti Post" jaunais starptautiskais nosaukums būs "Omniva". Tas tiks lietots uzņēmuma darbības un loģistikas risinājumu pakalpojumu virzīšanai visā Baltijas tirgū, informē uzņēmuma pārstāve Madara Laicāne.

"Rebrendingā" uzņēmums grasās investēt 140 000 eiro.

Jaunā zīmola ieviešana saistīta ar uzņēmuma darbības izvēršanu starptautiskā mērogā un vietējā tirgus paplašināšanu no Igaunijas uz Latviju un Lietuvu. Šo izmaiņu mērķis ir palielināt uzņēmuma konkurētspēju, skaidri paust starptautiska loģistikas uzņēmuma būtību un samazināt līdz šim izmantoto preču zīmju daudzveidību un ar to saistītās izmaksas. Jaunais zīmols tiks izmantots uzņēmuma un tā meitas kompāniju informācijas un loģistikas pakalpojumu nodrošināšanā, tajā skaitā Latvijā jau esošajam "pakomātu" tīklam un kurjeru pakalpojumiem.

"Omniva" kļūs arī par uzņēmuma starptautisko nosaukumu, bet līdzšinējais Igaunijas pasta zīmols "Eesti Post" turpmāk tiks izmantots tikai kā zīmols pasta nodaļām un kā uzņēmuma juridiskais nosaukums Igaunijā.

Kā apgalvo Igaunijas pasta valdes priekšsēdētājs Āvo Kermass, lēmums nav pēkšņs un "Eesti Post" pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījis savas līdzšinējās darbības apmērus.

Latvijā Igaunijas pasts šogad paredzējis pieckārt kāpināt apgrozījumu, ieviešot jaunus pakalpojumus un palielinot esošo pakalpojumu apgrozījumu. Plānots sasniegt 3,5 reizes lielāku sūtījumu apjomu ar "pakomātiem", līdzīgs mērķis ir uzstādīts arī kurjeru pakalpojumiem. Tas tiks realizēts, līdz gada beigām ievērojami palielinot sadarbības partneru skaitu, kā arī piesaistot 15 jaunus darbiniekus papildus jau esošiem 25.

"Esam apvienojuši digitālos un fiziskos loģistikas kanālus, lai nodrošinātu informācijas un preču piegādi. Efektīvai darbībai ārpus valsts robežām ir nepieciešama jauna mārketinga stratēģija un starptautisks nosaukums, kas nebūtu saistīts tikai ar vienu konkrētu valsti. Strādājot ar vienotu preču zīmi visos trijos vietējos tirgos - Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, mēs padarīsim savu darbību klientiem un sadarbības partneriem saprotamāku, uzlabosim sadarbību starp meitas uzņēmumiem un vienkāršosim darbību dažādos tirgus sektoros. Jauninājumu ieviešanai pakalpojumu attīstībā un preču zīmes nomaiņā Baltijā tiks investēti 140 000 eiro," skaidro Kermass.

"Omniva" preču zīmē tiks iekļauti tādi līdz šim ar atšķirīgām preču zīmēm sniegti loģistikas un e-pakalpojumi, piemēram, "Post24" pakomātu pakalpojumi, "ELS" kurjerpakalpojumi Igaunijā, e-rēķinu centrs "eArvekeskus" un e-vēstuļu centrs "Kirjakeskus".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!