Foto: F64

Lai nodrošinātu ātrāku klientu apkalpošanu un pasta pakalpojumu noformēšanu, Latvijas Pasts no februāra 17 Rīgas pasta nodaļās un lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās nodrošina klientiem iespēju saņemt sūtījumus īpašajās ātrajās kasēs, informē uzņēmumā.

Kā skaidro kompānijā, Latvijas iedzīvotājiem aizvien aktīvāk iepērkoties interneta veikalos, pieaug arī Latvijas Pastā apstrādāto sūtījumu apjoms un paaugstinās to klientu skaits, kas pasta nodaļās ierodas saņemt savus sūtījumus.

Latvijas Pasts jau 2014.gada nogalē izveidoja ātrās kases, kas orientētas uz sūtījumu izsniegšanu, bet decembrī, kad apstrādāto sīkpaku apjoms, salīdzinot ar analogu periodu 2013.gadā, pieauga par 62%, Rīgas un lielāko Latvijas pilsētu pasta nodaļās ar intensīvāko klientu plūsmu piesaistīja papildu darbiniekus tieši sūtījumu izsniegšanai.

Latvijas Pasts astoņās nodaļās uzstādījis daudzfunkcionālās "Qminder" sistēmas rindu mašīnas, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā lejuplādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda, un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš.

Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas Rēzeknes 1.pasta nodaļā, Rīgas 28.pasta nodaļā Valsts ieņēmumu dienesta kompleksā, Rīgas 17.pasta nodaļā tirdzniecības centrā "Domina", Rīgas 22.pasta nodaļā tirdzniecības centrā "Alfa", Rīgas 25.pasta nodaļā tirdzniecības centrā "Spice" un Rīgas 44.pasta nodaļā, Valmieras 4.pasta nodaļā, kā arī Jelgavas 5.pasta nodaļā. 2015.gadā šādas sistēmas attīstība tiek plānota kopskaitā 100 lielākajās pasta nodaļās visā valstī.

Paralēli Latvijas Pasts strādājot arī pie citu risinājumu izstrādes un realizācijas, kas dienas noslogotākajos brīžos izlīdzinās klientu plūsmu pasta nodaļās, nodrošinot klientiem iespēju operatīvi saņemt gan sūtījumus, gan izmantot citus pasta pakalpojumus. Tāpat 2015.gadā uzņēmums turpina pakalpojumu klāsta pilnveidi, e-pakalpojumu attīstību, pasta nodaļu telpu paplašināšanu un nodaļu modernizāciju.

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!