Foto: DELFI

"Swedbank" struktūrvienībās Baltijas valstīs tiek ieviesti jauni internetbankas termināļi, informēja termināļu ieviesēja informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmuma "BAIP" pārstāvji.

Kā vēsta uzņēmuma pārstāvji, "BAIP" sācis ieviest "Swedbank" klientiem paredzētus jaunus internetbankas termināļus un ir vienojies par integrētiem to servisa pakalpojumiem bankas struktūrvienībās Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Visās trīs Baltijas valstīs jau ir ierīkoti 360 termināļi, bet līdz septembra beigām tiks ierīkoti vēl 430 termināļi.

Internetbankas termināļos izmantotais kompāniju "HP", "Dell" un "Microsoft'' tehniskais un programmatūras risinājums ļaus klientam ātri, ērti un droši pievienoties savai internetbankai. Saskaņā ar jau iepriekš pieņemtajiem pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem šie termināļi ir pieejami lietotājiem pastāvīgi.

"Izvēloties šā risinājuma piegādātājus, izvirzījām augstas drošības un tehniskās prasības, jo pakalpojums ir saistīts ar vienotu un kvalitatīvu bankas klientu apkalpošanu visās Baltijas valstīs," izvēli komentē "Swedbank" Elektroniskās attīstības dienesta vadītājs Oļegs Marofejevs. ""BAIP" piedāvāja tehniski sarežģītu, taču elastīgu un integrētu risinājumu no idejas līdz tehniskajai realizācijai un servisam. Šī risinājuma lietderību bankas struktūrvienībās jau var novērtēt arī mūsu bankas klienti."

"BAIP" ir Lietuvas IT uzņēmums, kas nodarbojas ar IT kritiskās infrastruktūras projektēšanu, ieviešanu un uzraudzību noteiktā periodā, datu arhivēšanu, mākoņpakalpojumu un virtualizācijas risinājumu, datu bāzu un aplikāciju migrāciju, iekārtu garantijas servisu. Kompānija piedāvā sertificētus risinājumus un sadarbojas ar partneriem, kas pārvalda pasaules mērogā pazīstamas informāciju tehnoloģiju preču zīmes.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!