Foto: Shutterstock
Šogad iniciatīvai "Uzslavē labu servisu" pieteikušies 45 uzņēmumi no Latvijas, informē kampaņas iniciators un organizators - reklāmas aģentūra "VUCA".

Daži no pieteiktajiem uzņēmumiem iniciatīvā iesaistās ar vairākiem zīmoliem.

"Marts jau 12. gadu ir laba servisa mēnesis, tādēļ aicinām ikvienu klientu visu mēnesi novērtēt apkalpošanu, lai kopīgi noteiktu Latvijas klientu servisa līderus," norāda organizatori.

Kopumā iniciatīvā iesaistīsies 54 zīmoli ar vairāk nekā 550 klientu apkalpošanas vietām visā Latvijā.

Dalībnieku vidū ir tādi zīmoli kā "Oriflame", "DPD", "CV Market", "Narvesen", "Officeday", krāsu veikals "DIRECT", "JUNGE", "CreditOn", "Datateks", "TAVEX", "Liepājas Enerģija", Kostimi.lv, "PATA kokmateriali", "Hotel Jurmala SPA", 1a.lv, neo.lv, neomajas.lv, neobirojs.lv, neoshop.lv, aizdevums.lv, "Būvniecības ABC", "Baltcom", "BTA Insurance Company", JYSK, Vasaraudzes privātklīnika, kafejnīca "Silva'', tējas namiņš "Silva", "ALTUM", "BIGBANK", "MyFitness", RISEBA, "Daily", "Daily Special Café & Restaurant", "Daily Café", "Chat café-restaurant","Baltic Restaurants", "Pirelli Key Point", "Apotheka", BUVSERVISS.LV, RTU ĶĪPSALAS PELDBASEINS, 220.lv, "Gjensidige Baltic", Rīgas Tehniskā universitāte.

Kampaņā pieteikušās arī iestādes no valsts un pašvaldību sektora. Šo iestāžu vidū ir Rīgas namu pārvaldnieks, Latvijas Dzelzceļš, Rīgas domes Īpašuma departaments, Valsts ieņēmumu dienests, Rīgas pilsētas būvvalde, Ropažu novada pašvaldība, Valmieras pilsētas pašvaldība, Lauku atbalsta dienests.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!