Foto: Shutterstock
Izsludināta pieteikšanās iniciatīvai "Uzslavē labu servisu", kuras ietvaros tiks apbalvoti labākos klientu servisa sniedzējus un paaugstināsim klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā, portālu "Delfi" informēja kampaņas iniciators un organizators reklāmas aģentūra VUCA.

Iniciatīva Latvijā tiek īstenota jau 12. gadu, un tās ietvaros tiks apbalvoti uzņēmumi un to darbinieki vairāk nekā 48 nominācijās. Kampaņa norisināsies no 1. līdz 31. martam, kad ikviens Latvijas iedzīvotājs tiks aicināts uzslavēt uzņēmumus un dalīties pozitīvajā pieredzē saistībā ar klientu apkalpošanu. Klientu servisa izcilības balvas tiks pasniegtas 14. aprīlī.

Iniciatīvai var pieteikties ikviens uzņēmums, neatkarīgi no filiāļu skaita, darbības sfēras vai klientu loka. Reģistrācija notiek iniciatīvas mājaslapā "labsserviss.lv".

Šogad uzņēmumi tiks vērtēti, apkopojot saņemto uzslavu skaitu internetā un klientu apkalpošanas vietās, kā arī veicot slepenā pircēja vērtējumu, kas tiks realizēts sadarbībā ar "Dive Latvija", bet uzņēmumi, kuri darbojas sektorā, kas apkalpo juridiskas personas, vai savus pakalpojumus veic e-vidē, tiks vērtēti pēc saņemto uzslavu skaita un žūrijas atzinuma. Visi uzņēmumi, neatkarīgi no izvēlētās kategorijas, tiks izvērtēti ieteikšanas indeksa "Recommy.com" ietvaros.

Kā informē organizators, 2015. gadā dalībai pieteicās vairāk nekā 665 apkalpošanas vietas, kas kampaņas ietvaros saņēma vairāk nekā 50 tūkstošus klientu uzslavu.

Iniciatīvai var reģistrēties līdz 29. janvārim kampaņas mājaslapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!