Foto: Publicitātes attēls
Svinīgi apliecinot pasākuma sākumu, t/c SPICE direktore Iveta Lāce un uzņēmuma LAIKS īpašnieks Vladimirs Kuļikovs pārgrieza sarkano lentu.

"Esam ļoti iepriecināti, ka tirdzniecības centra SPICE veikalu klāstu ir papildinājis salons LAIKS – pārbaudīta, uzticama, vairāk nekā 20 gadus Latvijas tirgū strādājoša kompānija. Salonā nopērkamie pasaulē atzītu zīmolu pulksteņi, juvelierizstrādājumi un aksesuāri lieliski iederas tirdzniecības centra piedāvājumā, sniedzot apmeklētājiem plašu vislabāko preču izvēles iespēju!" – atzīmēja t/c SPICE direktore Iveta Lāce.

Pasākuma ietvaros galerijas atmosfērā norisinājās prezentācija, pulksteņu salons LAIKS iepazīstināja savus klientus un draugus – masu mediju pārstāvjus, uzņēmējus, dizainerus un blogerus – ar pulksteņu meistarības mākslu un piedāvāja viesiem iepazīt jauno pasaulē pirmo sieviešu viedpulksteņu Horological Smartwatch kolekciju, ko piedāvā šveiciešu ražotājs Frederique Constant.

Kolekcija Horological Smartwatch ir trīs gadu ilgušo, plašu pētījumu un izmēģinājumu rezultāts, kas nācis klajā 2015. gadā. Tās ieviešana tirgū padara Frederique Constant par pirmo ražotāju, kura viedpulksteņiem piešķirts statuss Swiss made (Ražots Šveicē). Tas nozīmē, ka pulksteņus ražo un pārbauda Šveicē. 2015. gadā Ženēvā, Šveicē, tika nodibināts uzņēmums Manufacture Modules Technologies Sarl. (MMT) ar mērķi izstrādāt un realizēt mehānismus, aparatūras, lietotājprogrammu un mākoņinfrastruktūru Horological Smartwatch viedpulksteņiem. Kopīgā darbā Frederique Constant un MMT izstrādāja veselu virkni novatorisku un radošu risinājumu, kas ļauj ienest viedpulksteņu jaunākās tehnoloģijas klasiskajā augstās pulksteņu meistarības mākslas pasaulē.

Frederique Constant neapstājās pie sasniegtā un 2016. gada beigās tirgū ieviesa pasaulē pirmos sieviešu viedpulksteņus Horological Smartwatch ar Swiss made statusu, kā arī piecus uzlabota dizaina rokas pulksteņu modeļus vīriešiem, kurus pasākuma ietvaros ekskluzīvi publikai prezentēja pulksteņu salonā LAIKS.

Viesi pielaikoja viedpulksteņus, iepazinās ar pārējo salona sortimentu, risināja sarunas ar salona īpašnieku Vladimiru Kuļikovu, iepazīstot aizvien jaunas pulksteņu mākslas pasaules nianses, kā arī fotografējās uz īpaši izveidotas galerijas fona ar jaunās viedpulksteņu kolekcijas Frederique Constant Horological Smartwatch attēliem.

Pasākuma viesus izklaidēja M. Čehova Rīgas krievu drāmas teātra aktieris Pāvels Griškovs.

Papildu pulksteņiem no jaunās Frederique Constant Horological Smartwatch kolekcijas, salons LAIKS, t/c SPICE, piedāvā 30 zīmolu pulksteņus, tostarp Maurice Lacroix, Frederique Constant, Alpina, Louis Erard, Seiko, Escada, Rodania, Balmain, Alfex, Candino, Grovana, Furla, Festina, G-Shock, Casio, kā arī aksesuārus vīriešiem no franču luksusa preču ražotāja S.T. Dupont un itāliešu uzņēmuma Montegrappa.

Frederique Constant kolekcija Horological Smartwatch:
http://www.laikswatches.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!