Foto: Publicitātes foto
Kopš 2001. gadā Opel uzsāka Vivaro ražošanu, tas kļuvis par standartu praktiskuma un degvielas ekonomijas jomā. Modelim ir pieejamas divu veidu riteņu bāzes, divi jumta augstumi un dažādas virsbūves variācijas. Vivaro kravas furgona maksimālais kravas tilpums ir iespaidīgi 8,7 m3, bet maksimālā kravnesība – 1,172 kg. Pasažieru versijā vietas pietiks līdz pat deviņiem cilvēkiem.

Vivaro modeļu klāsta pamatā ir paneļu furgons - ar divpusējām aizmugures durvīm, kuras iespējams atvērt leņķī līdz 180o un bīdāmajām durvīm vienā pusē. Pēc izvēles ir pieejamas arī otras bīdāmās durvis otrā pusē un paceļams bagāžnieka vāks. Furgons ir pieejams ar īso vai garo riteņu bāzi, standarta vai augsto jumtu un 2,7 vai 2,9 tonnu transportlīdzekļa bruto masu. Katrs no Vivaro variantiem piedāvā plašas telpas. Ideāls sabiedrotais biznesā ir Vivaro furgons ar augsto jumtu: 1,91 m augstums un 8,4 m3 kravas tilpums.

Vivaro Combi standartaprīkojumā ietver trīs sēdekļu rindas (pēc izvēles arī vienu vai divas), kas nodrošina vietu deviņiem pasažieriem, bīdāmās durvis priekšējā pasažiera pusē (pēc izvēles arī vadītāja pusē). Automašīnu ar 9 vietām īsā mirklī bez sēdekļu izņemšanas var pārvērst automašīnā ar 6 sēdvietām un papildus bagāžas telpu.

Vivaro Tour spēj uzņemt līdz pat astoņiem pasažieriem, kuri baudīs augstas kvalitātes komfortu un pasažieru drošību.

Plašajam Vivaro variantu klāstam ir pieejamas četras dzinēju jaudas versijas ar moderno degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu Common Rail.

Informācijas un izklaides sistēma standartaprīkojumā ietver Bluetooth savienojamību un USB pieslēgvietu. Bluetooth rūpējas, lai vadītāja rokas atrastos uz stūres, nodrošinot brīvroku zvanīšanas funkciju (izmantojot saderīgu mobilo tālruni), tādējādi tiek uzlabots arī kopējais drošības līmenis. Savukārt USB pieslēgvieta ļauj pieslēgt un lietot savu MP3 atskaņotāju. Salona dizains un ergonomika ir pielāgota visdažādākajām lietotāju vajadzībām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!