Dienvidu tilta ceturtās kārtas projekts paredz turpināt Jāņa Čakstes gatves izbūvi no Ziepniekkalna ielas līdz pat Vienības gatvei, kas atslogotu Pārdaugavas nelielās ieliņas un arī citus Rīgas tiltus no braucējiem Jelgavas virzienā.

Daļa šīs naudas varētu tikt izmantota arī Daugavgrīvas ielas un Buļļupes tilta pievedceļu pārbūvei un atjaunošanai.

Šīs ieceres iesniegtas Satiksmes ministrijā un Eiropas Savienības fondu koalīcijas partneru darba grupā.

No Ziemeļu koridora projekta galvaspilsētas pašvaldība pagaidām atkāpusies pārāk lielo izmaksu dēļ. Tikai pirmajā posmā tās tika lēstas 153 miljonu eiro apmērā.

"Dienas Bizness" norāda, ka arī Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas izbūve nebūs lēta - pirms krīzes tapušajos skiču projektos tā tika lēsta 90 miljonu eiro apmērā, laikrakstam teicis Rīgas domes Satiksmes departamenta vadītājs Emils Jakrins. Tagad vienkāršots šī projekta variants varētu būt 50 - 60 miljonus eiro vērts, cer pašvaldība.