Foto: Publicitātes foto
Maizes ceptuve SIA "Lāči" plāno pētīt Japānas tirgu, lai nākotnē varētu sākt produkcijas eksportu uz šo valsti, pastāstīja uzņēmuma vadītājs un īpašnieks Normunds Skauģis.

"Vēlamies vairāk papētīt šo tirgu. Tas tāds vairāk uz nākotni vērsts projekts. Tad jau redzēs, vai tajā virzienā pavērsies kādas iespējas un vai mēs vispār tur esam interesanti," teica Skauģis, piebilstot, ka pavasarī kompānijas pārstāvji plāno doties pirmajā vizītē uz Japānu, lai tur piedalītos starptautiskā pārtikas izstādē.

Skauģis arī minēja, ka Japānā plānots prezentēt vairākus "Lāču" produktus, lai azpinātu to eksporta potenciālu.

Jau vēstīts, ka "Lāču" produkcija šobrīd ārpus Latvijas tiek realizēta Apvienotajā Karalistē, Īrijā, Somijā, Igaunijā un ASV. Tāpat pērn izdevies atrast jaunus tirgus Izraēlā, Itālijā, Austrālijā un Vācijā.

2015. gadā "Lāču" apgrozījums bija 7,276 miljonu eiro apmērā, kas ir par 2,6% mazāk nekā 2014. gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 4,3 reizes un bija 57 613 eiro.

Kompānija "Lāči" dibināta 1995. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 961 860 eiro, un tas pilnībā pieder Skauģim. "Lāčiem" Latvijā ir kopumā 12 veikali.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!