Foto: Publicitātes foto
”Skaistums no sirds”- ar šādu devīzi t/c Spice atklāts pirmais ”The Body Shop” jaunā koncepta veikals PULSE Latvijā. ”Skaistums no sirds” ir jauna globāla skaistuma kustība, ko zīmols īsteno savos veikalos visā pasaulē. Veikala jaunajā dizainā goda vietā redzami ne tikai produkti, bet arī uzskatāma informācija par pircēju iespēju piedalīties pasaules un Latvijas sabiedrībai nozīmīgu problēmjautājumu risināšanā.

Godīga tirdzniecība jaunā veidolā

”Jaunā kustība balstās uz trīs pīlāriem: Izskaties labi, jūties labi un dari labu. Mēs piedāvājam jaunu iepirkšanās pieredzi - šajā veikalā visur pieejama informācija par godīgo tirdzniecības programmu un tās ietvaros iegūtajām izejvielām. Pircēji var iepazīties tuvāk ar pašām izejvielām, redzēt, no kādām valstīm tās nākušas. Telpās centrā tagad mums ir liels galds, pie kura aicinām cilvēkus apsēsties un nesteidzīgi iepazīties ar produktiem, bez maksas izmēģināt tos, nebaidoties aprunāties ar konsultantiem - te ir vairāk tāda kā mājas sajūta, " stāsta veikalu tīkla rīkotājdirektore Ieva Gailuma.

Zīmola cienītāji mierīgos apstākļos te var iepazīties ar jaunā dizaina produktiem, piemēram, sviestkrēmiem, eļļām, BB kolekciju, pasaules aromātu "Scents of the World" kolekciju u.c., kas ir pirmie jaunās kustības piemēri Latvijas veikalos. Veikalā turpmāk būs pieejamas bezmaksas pārvērtības profesionālu dekoratīvās kosmētikas ekspertu vadībā un iespēja eksperimentēt, kā arī izmēģināt jaunākos produktus. ”Mūsu cilvēki līdz šim bijuši ļoti kautrīgi, reti kurš atļaujas kaut ko izmēģināt, reti kura sieviete atsaucas uz piedāvājumu izmēģināt uzklāt make-up. Cerams, ka jaunajos apstākļos tas mainīsies," skaidro Gailuma.


Pircēju atbalsts labdarības projektiem

Zīmols nemitīgi īsteno arī dažādus labdarības projektus. Šobrīd veikalos pie kases novietotas trīs dažādas kastītes. Nopērkot īpašo akcijas produktu - Pitaijas sviestkrēmu lūpām, katrs pircējs saņem īpašu balsošanas žetonu. Šo žetonu var iemest kādam no trim atbalstāmo projektu kastītēm. 100% no iegūtās peļņas nonāks pie trim sociāli nozīmīgiem projektiem.

Organizācijas ”Dzīvnieku SOS" pārstāve Laura Karnīte pauž prieku, ka par vienu no projekta dalībniekiem izvēlēti tieši dzīvnieku aizstāvji - ”Tas mums ir nozīmīgi. Mums nav pieejami, piemēram, ES finansējuma avoti, tāpēc mēs varam paļauties tikai uz privātiem ziedojumiem vai šādiem uzņēmumiem - mecenātiem, kuri gatavi šo jomu atbalstīt. Šī nauda tiks atvēlēta konkrētam mērķim - ielas kaķu sterilizācijas programmai. Mūsu organizācijā šī programma darbojas jau vairākus gadus, taču līdz šim tikai pateicoties privātpersonu ziedojumiem. Tagad klāt nāks ”The Body Shop" atbalsts".

Otrs projekts, kas šādā veidā tiks pie finansiāla atbalsta, ir Latvijas Profesionālo Veselības aprūpes kapelānu asociācijas projekts - mājas lapa izveide tiem vecākiem, kas zaudējuši savus bērnus. ”Tas ir izmisums, apjukums un nepieciešamība dzirdēt citu cilvēku pieredzi, kas pārdzīvojuši šādu zaudējumu. Tāpēc šāda mājas lapa ir ļoti nepieciešama," stāsta projekta pārstāve Marta Timrota. Mājas lapā sievietes dalīsies ar saviem stāstiem, darbs pie lapas izveides jau notiek un ar ”The Body shop" finansiālu atbalstu to būs iespējams pabeigt.

Pircēji savu atbalsta žetonu var mest arī trešajā kastītē, un tad atbalsts nonāks pie projekta, kas īsteno ērgļu sugas uzraudzību Latvijā. Projekti ir ļoti dažādi, un pircējiem ir iespēja izvēlēties, ko atbalstīt.



Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!