Foto: AP/Scanpix

ASV sabiedrisko attiecību aģentūra "Ketchum" pārtrauc atbalstu Krievijas tēla veidošanai ASV un Eiropā, atsaucoties uz uzņēmuma "Omnicom Group" paziņojumu, trešdien vēsta tīmekļa medijs "PRWeek". "Ketchum" ir "Omnicom Group" struktūra.

Šī sabiedrisko attiecību aģentūra cita starpā nodarbojās ar Soču Olimpiādes reklamēšanu, kā arī strādāja ar uzņēmumu "Gazprom".

""Ketchum" vairs nepārstāv Krieviju ASV un Eiropā, atskaitot mūsu biroju Maskavā," teikts aģentūras paziņojumā.

Firmas konsorcija partneris - "Omnicom" meitasuzņēmums "Gplus" - turpinās strādāt atbilstoši līguma nosacījumiem.

Krievija par "Ketchum" pakalpojumiem no 2006. līdz 2012.gadam samaksājusi aptuveni 23 miljonus dolāru, neskaitot 17 miljonus, ko tā saņēmusi no koncerna "Gazprom".

Krievijas prezidenta Vladimira Putina preses sekretārs Dmitrijs Peskovs februārī paziņoja, ka tad, kad beigsies līgums ar "Ketchum", Kremlis izlems, "vai sadarbība būtu jāturpina pilnā apjomā, vai arī ir jāietur pauze".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!