2. Neviens negribēs pazaudēt 5 miljonus dolāru. Tunsts noraida līdzšinējos privatizācijas noteikumu oponentu pārmetumus, ka pretendenti nevēlēsies iemaksāt 5 miljonus dolāru lielo drošības naudu par "kaķi maisā". BDO pārstāvis uzskata, ka tiek apzināti jauktas divas lietas: LK finansu dokumenti, ko pretendenti iegūs, iemaksājot tikai 5 tūkstošus dolāru, un padziļināta kompānijas līgumu un marketinga stratēģiju izpēte, kurai varēs piekļūt jau tālākā privatizācijas posmā pirms izsoles. Tunsts domā, ka jau pēc sākotnējās dokumentu izpētes pretendentiem būs skaidrs, vai vērts piedalīties izsolē un dziļāk pētīt LK stāvokli, tāpēc tas, kurš negribēs riskēt ar 5 miljoniem dolāru, to arī nedarīs.
3. Pretendentam jābūt kuģniecības kompānijai. Ja LK privatizētājs būs kuģniecības kompānija, tas vairāk stimulēšot LK biznesa palikšanu Latvijā. Nozares speciālisti vairāk redzēšot jēgu saglabāt kompānijas kā vienotas struktūras funkcionēšanu, nevis vienkārši izpārdot kuģus. Bez tam Tunsts noraida pārmetumus, ka privatizācijā nevar piedalīties investīciju bankas vai cita tipa pretendenti - kuģniecības kompānija var būt tikai kā konsorcija partneris.