Jā, tieši tik daudz cilvēku ieguva iespēju doties uz Stokholmu viņiem ērtajā laikā komfortablā „A” klases kajītē uz slavenā prāmja „Baltic Kristina”.
Par šo interesanto akciju bija daudz atsauksmju un komentāru. Četri posmi ir pabeigti, palika pēdējais – piektais. Sākumā atkārtosim akcijas noteikumus:

Katru nedēļu no 14. jūlija līdz 17. augustam tiek izspēlēti trīs ceļojumi uz Stokholmu diviem cilvēkiem (uzvarētājs + draugs vai radinieks). Vajag tikai atbildēt uz jautājumu: „Cik daudz īsziņu nosūtīs akcijas dalībnieki šonedēļ?”

Divu vienādo prognožu gadījumā priekšrocība ir tam, kurš agrāk to ir nosūtījis. Iepriekšējo posmu uzvarētāji nākamajos posmos nepiedalās. Tas laikam ir viss.

Tātad, akcijas hronika ...

1. nedēļa. Rezultāts 63 īsziņas. Prognozes svārstās no 0 līdz 18081. To, kurš nosūtīja variantu 18081, vēl var saprast, bet 2 dalībnieki nosūtīja variantu „0”. Cik nenormāla nešķistu viņu loģika, bet skatoties uz prognozes kļūdu, viņi bija tuvāki pie patiesības, nekā viņu optimistiskais oponents. Mazāk nekā pussimts dalībnieku un 3 braucieni diviem. Izredzes 1 pret 15 – nemaz nav slikti. Pēc preses relīzu izsūtīšanas atsaucās laikraksts „Vesti Segodņa”. Viņi intervēja pirmo uzvarētāju Irīnu, kuras šefs, pirmoreiz pašas strādnieces personā ieraudzīja pats ar savām acīm „to, kurš kaut ko kaut kur ir vinnējis”.

2. nedēļa. Rezultāts 147 īsziņas. Prognozes svārstās no 35 līdz 7847391. Neskatoties un to, ka palielinājās īsziņu skaits, dalībnieku skaits pieauga tikai 1,5 reizes. Cilvēki sāk sūtīt uzreiz vairākus variantus, turklāt uzvarētāju vidū acīm redzami sāk dominēt vīrieši. Viņi „sit” precīzāk un ar „kārtām„ pa 3-5 SMS.

3. nedēļa. Rezultāts 97 īsziņas. Prognozes svārstās no 1 līdz 956917. Savdabīgā „depresija” dažiem dalībniekiem, viņi jau netic saviem spēkiem. Pēc 2. nedēļas vairākums prognožu „aizritēja” uz augšu, un krišanu maz kas ir gaidījis. Skaidri redzami vairāki „snaiperi”. Viņi paņem noteikto intervālu un sāk to metodiski apstrādāt ar savām īsziņām. Kā atzinās tādas metodes triumfators, viņš darbojies kopā ar draugu, un viņi sarunāja nosūtīt pa 5 īsziņām, kas sedz noteiktus skaitļu intervālus. Tomēr pārējie 2 uzvarētāji izrādās drīzāk „laimes bērni”. Vienam no viņiem ir vienāda prognoze ar citu dalībnieku, kurš nosūtīja vairākus variantus, bet vēlāk, un uzvara neizpalika.

4. nedēļa. Rezultāts 297 īsziņas. Prognožu svārstības no 0 līdz 1121204. Spriežot pēc tā, uzvarētāju draugi un paziņas ir iedvesmoti ar biedru uzvarām un iestājās cīņā par palikušām ceļazīmēm. Šķiet, ka uzvarētāji ne tikai novēl veiksmi saviem pēcnācējiem, bet arī dalās ar tiem ar savu vērtīgo pieredzi. 1. vietu aizņem neapšaubāms favorīts, kas precīzi atminēja īsziņu skaitu. Viņš nosūtīja vairāk nekā 20 īsziņas, sedzot visiespējamāko intervālu, un trāpīja mērķī. Neskatoties uz acīm redzamo vēlmi uzvarēt un mokošo gaidīšanu, spriežot pēc balss, Jānis bija drīzāk pārsteigts ar rezultātu, nekā uztvēra šo faktu kā viņam pienākošos. Bet cīņa par 2. un 3. vietām bija ļoti karsta. 3 pretendenti ar prognozi 300, uzvar divi, kuri nosūtīja savu prognozi tikai pirms 4 stundām. Otrās vietas ieguvējs nosūtīja tikai 2 īsziņas.

5. nedēļa. Rezultāts nav zināms. Jūs arī tagad sēžat un lasāt šo rakstu. Jūsu vidū ir skeptiķi, optimisti, pesimisti, pragmatiķi-praktiķi, jaunieši, ka pārzina dzīvi kā sirmie veči, skābi smaidošie, ka, skat, „tas viss ir blēņas...”

Blēņas tādiem kā viņi, bet tiem 24 cilvēkiem, kas ar prātu un veiksmi ieguva ceļojumus, tā ir aizraujoša akcija, kas, vārdu sakot, vēl jo projām turpinās! JOIN THE CLUB!!!

Sīkāka informācija uz www.rigasealine.lv un www.superakcija.lv.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!