Foto: LETA
89% pircēju krāj lielveikalu akciju uzlīmes, bet 39% ir gatavi iepirkties attiecīgajā veikalu tīklā biežāk nekā iepriekš, ja viņiem iepatikusies par sakrātajām uzlīmēm solītā prece, noskaidrots salīdzināšanas portāla gudriem.lv aptaujā.

Aptaujā, kur piedalījās 1190 cilvēku, 39% respondentu atzinuši, ka vienlaikus krāj vairāku veikalu tīklu uzlīmes. 29% aptaujāto priekšroku dod tikai viena tirgotāja uzlīmju krāšanai, bet katrs piektais uzlīmes veikalā paņem, lai atdotu radiem un draugiem. 11% aptaujāto atbildējuši, ka uzlīmes viņus neinteresē.

37% respondentu atzīst, ka uzlīmju akcijas nemaina viņu ierasto iepirkšanās vietu, bet vairāk nekā puse - 53% - aptaujāto atzinuši, ka iepērkas attiecīgajā veikalu tīklā tikai tāpēc, ka vēlas iegūt apmaiņā pret uzlīmēm solīto preci.

Aptaujā noskaidrots, ka apmaiņā pret sakrātajām uzlīmēm pircēji visvairāk vēlētos iegūt traukus un galda piederumus (23%), katlus un pannas (24%), virtuves tehniku (20%), gultasveļu un dvieļus (18%), segas, spilvenus un gultas pārklājus (15%).

Komentējot aptaujas rezultātus, tirgotāju pārstāvji atzinuši, ka Latvijai sakrāto akciju uzlīmju maiņa pret precēm ar lielām atlaidēm ir salīdzinoši jauns mārketinga veids un pircēji to uztver ļoti pozitīvi. "Krājamās akciju uzlīmes dažu gadu laikā ir kļuvušas par spēcīgu lielveikalu pircēju pievilināšanas līdzekli un populāru maiņas preci internetā," aptauju komentē gudriem.lv pārstāvis Dmitrijs Zaznovs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!