Tāpat PTAC uzskata, ka izdarītais pārkāpums ir smags, jo skar demokrātiskai sabiedrībai svarīgas un fundamentālas vērtības. Turklāt, reklāma veicinātu pēdējā laikā aizvien pieaugošo sabiedrības homofobijas un rasisma līmeni, par ko liecina gan fizisku uzbrukumu incidenti, gan garīgu aizskārumu gadījumi citas ādas krāsas, rases cilvēkiem. Jāpiebilst, ka, kurš apstiprināja Tas ir pirmais šāda veida precedents, kad par reklāmas ētisku normu pārkāpumu Reklāmas likuma kontekstā tiek piespriests šāda apjoma sods.
PTAC lēmums ir pārsūdzams Administratīvajā rajona tiesā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit