Ceturtdien sāksies darbi uz Brīvības ielas posmā no Bruņinieku ielas līdz Gaisa tiltam, tāpat tuvākajās nedēļas sāksies Salu tilta remonta nākamā kārta, kas izmaksās aptuveni 16 miljonus eiro un turpināsies arī nākamsezon. Tāpat plānots veikt remontu uz Merķeļa ielas un Kalpaka bulvāra virzienā prom no centra. Šosezon plānots remontēt arī Deglava un Brasas tiltus.

Taujāts par to, vai remontdarbu norises laikā varētu būtiski sadārdzināties, Jakrins atbildēja noliedzoši: "Seguma atjaunošana, esmu gandrīz 100% pārliecināts [nesadārdzināsies], jo darba apjoms – tikai brauktuves virsmas nomaiņa – ir viegli aprēķināms. Lielākos objektos mēdz būt sadārdzinājumi, jo izrok būvbedri un atklāj lietas, ko nevarēja paredzēt projektējot, bet lieli sadārdzinājumi nevarētu būt." Kopumā šogad ielu seguma atjaunošanai Rīgā atvēlēti 18 miljoni eiro.

Kā norāda Jakrins, seguma atjaunošana būvniekiem jāveic 90 dienu laikā un uzdevums ir iekļauties šajā termiņā. Tāpat viņš atgādināja, ka pērn par termiņu pārkāpumiem Rīgas dome sodos iekasējusi aptuveni 50 tūkstošus eiro.

Runājot par satiksmes palēnināšanos, ar ko šajā laikā jārēķinās pilsētas iedzīvotājiem un viesiem, Jakrins norādīja, ka, izstrādājot projektus, tiek ņemta vērā sabiedriskā transporta kustība, proti, svarīgākais, lai tas netiktu būtiski kavēts.