"Latvijas pasts" otrdien pēc Lielbritānijas vēstniecības Latvijā lūguma iesniedzis vēstniecībā dokumentu kopijas, kas apliecina Latvijas un Lielbritānijas pasta (Royal Mail) saraksti par kavētajiem un aplaupītajiem pasta sūtījumiem.
Par to informēja Latvijas pasta ģenerāldirektors Aivars Droiskis.

Jau ziņots, ka pasta sūtījumu kavēšanās problēma pēdējā laikā ir kļuvusi mazāk aktuāla, jo starptautiskos pasta sūtījumus no Lielbritānijas Latvijas pasts saņem daudz biežāk.

Taču pasta sūtījumu apzagšanas problēma ir kļuvusi aktuāla, jo vēl 26.septembrī Latvijā saņemti 15 apdrošinātie pasta sūtījumi, kuru kopējā apdrošināšanas vērtība bija gandrīz trīs tūkstoši latu. Šie sūtījumi saņemti aizplombētā maisā no "Royal Mail" pasta šķirošanas centra Hītrovas lidostā.

Vēstniecības pārstāvim iesniegtas pēdējā sūtījumā saņemto aplaupīto pasta sūtījumu fotogrāfijas. Par šo situāciju personīgi nesen notikušajā sanāksmē Briselē informēts arī "Royal Mail" starptautisko attiecību direktors Tims Valšs (Tim Walsh), kurš atvainojies "Latvijas pastam" un solījis iesaistīties problēmas risināšanā, BNS informēja Droiskis.

"Latvijas pasts" ir apkopojis informāciju par saņemtajām reklamācijām un klientiem izmaksātajām kompensācijām saistībā ar "Royal Mail" darbu. Pērn sastādīti 1557 akti par nepareizi saņemtiem pasta sūtījumiem, gada laikā Lielbritānijā nozaudēts 121 reģistrēts pasta sūtījums, par ko sūtītājiem izmaksāta atlīdzība divu tūkstošu latu vērtībā. Līdzīga situācija vērojama arī šogad, piebilda Droiskis.

Viņš izteica cerību, ka kopīgiem spēkiem varbūt varēs panākt uzlabojumu, jo pašreizējā situācija ir nepieņemama gan pasta klientiem Latvijā, gan arī "Royal Mail" klientiem Lielbritānijā. Par šīm problēmām regulāri tiek informēta arī Satiksmes ministrija un Latvijas Republikas vēstniecība Londonā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!