Foto: Shutterstock

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) plāno ieguldīt līdz 14 000 eiro televīzijas auditorijas pētījumā, informēja NEPLP Informācijas centrs.

NEPLP ir izsludinājusi iepirkumu televīzijas auditorijas pētījumam par Latvijā pieejamajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem, kas raida televīzijas programmas. Iepirkuma maksimālā līguma cena 14 000 eiro, ieskaitot visus piemērojamos nodokļus, izņemot pievienotās vērtības nodokli.

NEPLP Informācijas centra vadītāja Agnese Berga sacīja, ka pētījumā tiks apzināta Latvijā pieejamo televīzijas programmas raidošo elektronisko plašsaziņas līdzekļu auditorija, izveidojot piecas fokusa grupas Rīgā, Vidzemē, Latgalē, Kurzemē un Zemgalē atbilstoši katra apgabala iedzīvotāju sociāldemogrāfiskajam sastāvam.

Pētījumā plānots noskaidrot, kādas ir attiecīgās auditorijas intereses un vajadzības, skatoties Latvijā pieejamās televīzijas programmas, kā auditorija vērtē Latvijā veidotos ziņu raidījumus, kā arī vietējo un reģionālo televīziju satura piedāvājumu. Pētījuma rezultātā plānots noskaidrot, ko attiecīgā televīzijas programmu mērķa auditorija sagaida no pārraidēm un kādas ir šīs auditorijas vajadzības un intereses.

Pētījumā būs 1-2 aptaujas Latvijas mērogā par televīzijas programmu skatīšanos dažādās tehnoloģijas platformās - par zemes apraides ciparformātā bez maksas, kabeļu, satelīta, interneta, kā arī vietējo un reģionālo televīziju auditorijām un skatīšanās platformām.

Pretendenti piedāvājumus NEPLP sekretariātā, Doma laukumā 8A, Rīgā, var iesniegt līdz šā gada 3. oktobra plkst. 10.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!