Sacensībās piedalās tikai pēc stingriem kritērijiem izvēlēti senie automobiļi un braucēji, gatavošanās sacensībām ilga gandrīz gadu. Automobiļu vadītāji ir ne tikai no Holandes, bet arī Argentīnas, Beļģijas, Kanādas, Vācijas, Lielbritānijas, Itālijas, Austrijas, Skandināvijas valstīm, Dienvidāfrikas un ASV, kopskaitā – no 17 valstīm.
Līdztekus pieredzējušiem autosacensību braucējiem piedalīsies arī tādi, kuriem šis brauciens būs viņu debija rallijā. Braucējos pieteikušies arī iepriekšējo ralliju Pekina - Parīze uzvarētājs Fils Sērtīzs (Phil Surtees) un rallija Londona–Keiptauna uzvarētājs Tonijs Deivis (Tony Davies).
Sacensībās iekļauti tikai tie automobiļi, kuri ražoti pirms 1968. gada. Vecākais no pieteiktajiem automobiļiem ir 1916.gada Simplex, ar kuru brauks tā īpašnieks Gordons Filips (Gordon Philips).
Seno spēkratu vidū īpašu ievērību pelna 1958. gada Aston Martin, vairāki līdz šim Rīgā neredzēti angļu Alvis, deviņi Bentley, četrpadsmit 50. un 60. gadu Jaguar, septiņi Porsche.
Pēc desmit gadu pārtraukuma Rīgā atkal redzēsim franču Bugatti – taču šoreiz nevis vienu, bet gan divus 1939. gadā ražotos. Sacensībās piedalās arī virkne izcilu Mercedes-Benz, Alfa-Romeo, MG, Austin-Healey un Lagonda automobiļu, kas padarīs ralliju par patiesu automobiļu klasikas parādi.