Aerobie treniņi 30-40 gadu vecumā


Vesela ikvienā vecumā: TOP vingrinājumi
Foto: PantherMedia/Scanpix

Tu esi jauna, un, cerams, joprojām itin veselīga. Pat, ja nevienu dienu savā mūžā līdz šim neesi trenējusies, nav par vēlu padomāt par savu sirdi. Labākais laiks likt sirdij pukstēt ar pilnu spēku ir tad, kad esi jauna, un ir lielākais sirdsdarbības potenciāls, uzskata sporta medicīnas speciālists. Aerobās nodarbības ir labākais veids, kā stiprināt sirdi, kas tev ļaus vēlāk izvairīties no dažādām sirdskaitēm. Ja treniņos esi iesācēja, ieteicams sākt ar pastaigām. Ja tev ir velotrenažieris, izmanto to. Vari arī izvēlēties videkaseti ar aerobikas nodarbības ierakstu, un atkārto tur redzēto. Laba iespēja likt sirdij strādāt ir basketbols, turklāt tas ļaus satikt citus jaukus un veselīgus cilvēkus.

Citas vecumam piemērotas nodarbes: skriešana, lecamaukla, teniss, futbols, slēpošana, skvošs, frisbijs, skrituļslidošana.