Foto: Privātais arhīvs

Latvijas uzņēmuma "TestDevLab" tirgus izpētes un pārdošanas vadītājs Nauris Horsts gandrīz divus mēnešus pavadīja ASV, Kalifornijā, iepazīstot tehnoloģiju uzņēmumus, apmeklējot dažādas jauno tehnoloģiju konferences, iepazīstoties un sadraudzējoties ar cilvēkiem, kas strādā šajās jomās. Dažas nedēļas Sanfrancisko apkārtnē un Silīcija ielejā, pāris nedēļas Losandželosā, dažas dienas Lasvegasā – un tālāk uz Sandjego. Šajā laikā ir mainījušies Naura uzskati par Amerikas klientiem. Un ir mainījies arī viņš pats.

"TestDevLab" specializējies programmatūras kvalitātes testēšanā, palīdzot organizācijām nodrošināt augstas veiktspējas, uzticamus un lietotājam draudzīgus programmatūras risinājumus.

Lielākā daļa Latvijas jaunuzņēmumu tiek radīta ar domu par eksportu un starptautisko tirgu. Tomēr cilvēku vēlmes, paradumi un klientu kultūra dažādās pasaules valstīs var ļoti atšķirties. Kā labāk saprast savu klientu vēlmes un vajadzības? Kā sarunāties klientam ērtā un izprotamā veidā? Atbildes uz šiem jautājumiem tika meklētas aiz okeāna.

"Tu aizbrauc, jaucies, tiecies, kontaktējies tik, cik vien spēj, un vari dabūt neatšķaidītu industrijas intelektuālo "krējumu"," Nauris stāsta sarunā ar "Delfi Bizness".

Uzņēmums "TestDevLab" nodarbojas ar programmatūras kvalitātes pārbaudi un nodrošināšanu un ir viens no veiksmīgākajiem Latvijas jaunuzņēmumiem. Kā tu sāki strādāt uzņēmumā, un kas ir tava darba pamata uzdevumi?

Uzņēmumā nonācu gandrīz netīšām, apmēram pirms pieciem gadiem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!