Spēkam, izturībai un ātrumam: vingrojumi, kas uzlabos guļamistabas dzīvi
Foto: Shutterstock

Nav nekas savāds, ja kādreiz pēc mīlas priekiem jūtamies galīgi izsmelti. Taču situāciju ir iespējams uzlabot – ar dažādiem vingrojumiem var uzlabot savu ātrumu, izturību un spēku arī guļamistabas dzīvē. Šajā sakarā "Huffington Post", konsultējoties ar fitnesa treneri Sūzanu Stenliju un seksa eksperte Sari Lokeri no Kolumbijas Universitātes, piedāvā piecus vingrojumus.

Pirmais vingrojums – aktīvākajam partnerim

Spēkam, izturībai un ātrumam: vingrojumi, kas uzlabos guļamistabas dzīvi
Foto: Shutterstock


Nodarbina: Gurnus un gūžas muskuļus.

Ieguvums guļamistabā: Jo dziļākus un tālākus veic izklupienus, jo vieglāk būs guļamistabā izvēlēties un izmantot karotās pozas – it īpaši tās, kurās kājas nākas atstutēt neierasti augstu vai pārāk zemu. It īpaši tas palīdzēs sniegumu uzlabot tad, ja esi aktīvākais partneris.

Kā jāveic vingrojums: Iedomājies, ka esi pulksteņa ciparnīcas vidū, kur pulksten 12 atrodas tev priekšā, bet sešinieks – aizmugurē. Virzienā uz 12 veic izklupienu ar labo kāju. Turi svaru uz labās kājas papēža, bet pēc tam no šī papēža atsperies, lai atgrieztos sākuma pozīcijā. Atkārto vingrojumu, veicot tās pašas kustības arī uz pulksten vieniem, diviem, trijiem, četriem, pieciem un sešiem. Tad turpini iesākto un veic tādus pašus izklupienus ar kreiso kāju uz pulksten sešiem, septiņiem, astoņiem, deviņiem, desmitiem, vienpadsmitiem un divpadsmitiem.

Kad būsi jau iepraktizējusies, rokās vari ņemt arī hanteles, lai padarītu treniņu intensīvāku. Ar laiku vari paātrināt savu izklupienu veikšanas ātrumu. Tomēr atceries – vingrojumu ir svarīgi veikt pareizi, lai nenodarītu pāri sev.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl