Rīcības plāns pēc pārēšanās: kā uzlabot pašsajūtu un nepieņemties svarā
Foto: Shutterstock

Ziemassvētku vakars un citas svinības daudziem nereti noslēdzas ar pamatīgu pārēšanos. Lai arī kā pirms katriem svētkiem sev solītu un to laikā censtos neapēst par daudz, atteikties no gardiem, mammas ceptiem pīrādziņiem, izcila cepeša vai kāda kāruma, ko baudi reizi gadā, nebūt nav vienkārši. Atpakaļ laiku nepagriezīsi, bet ir vairākas lietas, ko darīt pēc pārēšanās, lai uzlabotu pašsajūtu un neļautu negausībai pārvērsties liekajos kilogramos.

Tomēr atceries, ka regulāra pārēšanās nozīmē teju neizbēgamu pieņemšanos svarā un ilgtermiņā arī veselības pasliktināšanos. Ja grožu palaišana vaļīgāk un našķošanās ar dažādiem labumiem reizi pa reizei lielu ļaunumu nenodarīs, tad ikdienā to pieļaut noteikti nevajadzētu. Tiem, kas par daudz apēduši šajos svētkos, piedāvājam dažus ieteikumus situācijas labošanai, kas sagatavoti, iedvesmojoties no "Web Md" un "Women's Health".

Gadījumā, ja pieēšanās līdz ūkai tev ir ierasta un arī liekais svars ir tava problēma, šeit vari iepazīties ar ieteikumiem par to, ko darīt, bet ko nē, lai no tā atbrīvotos.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl