Piesaisti finansējumu ar Kickstarter! Digitālā mārketinga aģentūra Digital Score (www.digitalscore.lv) piedāvā iespēju piesaistīt finansējumu ar Kickstarter kampaņu palīdzību. Mēs redzam aizvien vairāk Latvijas un Baltijas idejas, kas iekaro pasauli, izmantojot pūļa finansējumu, un mēs esam nolēmuši šo iespēju piedāvāt plašākam interesentu lokam. Piesakies pie vienīgās aģentūras Latvijā, kam ir pieredze un zināšanas realizēt Kickstarter kampaņas pilnā apjomā – no plānošanas līdz realizēšanai!
Perfekts produkts
Ja Tev ir unikāla ideja un vēl labāk, ja Tev jau ir prototips produktam ar globālu potenciālu, tad tas ir pirmais priekšnoteikums veiksmīgai Kickstarter kampaņai. Pūļa finansējumu visvieglāk ir piesaistīt kaut kam jaunam un nebijušam. Jāpiebilst, ka visbiežāk veiksmīgas kampaņas pamata tirgus ir ASV.
Ieguvumi no Kickstarter kampaņas
● Finansējums idejas realizēšanai;
● Ātri sasniedami rezultāti;
● Lokāla un globāla atpazīstamība (zīmols);
● Tūlītējas atsauksmes no patērētājiem;
● Noturīga apmeklējuma plūsma pēc kampaņas;
● Strādājošs interneta veikals, kas turpina pārdot arī pēc kampaņas beigām;
● Pārdošanas iestrādes un dati par potenciālu dažādos tirgos.
Veiksmīga kampaņa
Mūsu pieredze rāda, ka veiksmīgas crowdfunding kampaņas pamatā ir nopietna sagatavošanās un nospraustā plāna izpilde. Kampaņas plāns līdzinās nelielam biznesa plānam, kurā arī ir iekļauta pieprasījuma izpēte, mērķa tirgus izvēle, cenu politika, finanšu plāni, konkurences izpēte, unikāla piedāvājuma definēšana, uzticības un zīmola veidošana, risku izvērtēšana un attiecīgas kampaņas stratēģijas izvēle.
Kickstarter kampaņas plāns un izpilde
Pūļa finansēšanas kampaņas stiprākā puse ir tās ierobežojums laikā (vidēji 30-40 dienas). Šāds formāts mūs piespiež darboties ātri un visās frontēs vienlaicīgi - produkts vēl var būt prototipa izstrādes fāzē, un mēs ar apjomīgu komunikācijas kampaņu ejam tirgū, vienlaicīgi saņemam atsauksmes, pirmos pirkumus un atbildām uz pircēju jautājumiem, kā arī risinām ražošanas un piegādes jautājumus.
Kampaņas pirmajā dienā mums aiz muguras ir jau ļoti nopietns sagatavošanās posms (2-3 mēneši), kura ietvaros mēs esam daudz pētījuši, analizējuši un plānojuši, izstrādājuši perfektu produkta "iepakojumu" un dažādus prezentācijas materiālus, tai skaitā kampaņas atbalsta mājas lapu, Kickstarter profilu un promo video. Gatavošanās posmā tiek izstrādāts arī mediju plāns un nokomplektēta kampaņas atbalsta komanda, kurā ietilpst cilvēki, kas kampaņas laikā nodrošinās komunikāciju ar medijiem, ražos saturu, kā arī atbildēs uz jautājumiem/komentāriem tādos resursos kā Twitter, Facebook, e-pastā un pašā Kickstarter.
Veiksmīgas kampaņas formula ir ļoti vienkārša = Perfekts produkts + pareizs "iepakojums" + sasniegta liela auditorija, kuru šis produkts varētu interesēt. Citiem vārdiem sakot, produkts ir pareizi jāiepako un jāprezentē mērķa auditorijai. Piemēram, lai piesaistītu 100 atbalstītājus (pircējus), nepieciešams, lai Kickstarter kampaņas profilu apmeklē vidēji 5000 potenciālie interesenti. Ja kampaņas plānošanas laikā mēs pārsvarā nodarbojamies ar produkta "iepakošanu", tad kampaņas izpildes laikā mūsu galvenais uzdevums ir auditorijas piesaiste. To mēs nodrošinām ar intensīvu mediju plāna izpildi, kura ietvaros mūsu speciālisti uzrunās izvēlētos medijus un panāks, ka par jauno produktu un tā Kickstarter kampaņu uzraksta mediji kuri atrodas izvēlētajā tirgū un kuriem ir atbilstoša mērķauditorija.
Vairāk par pakalpojumu mūsu mājas lapā: Kickstarter kampaņas izstrāde
Mūsu pieredze
Digital Score SIA ir digitālā aģentūra ar 8+ gadu pieredzi digitālo produktu izstrādē un mārketingā. Mūsu komandā darbojas pieredzējuši digitālo projektu vadītāji, dizaineri, programmētāji un satura veidotāji, kas visos projektos iet uz mērķi - pārdot vairāk! Mēs perfekti pārvaldām tādus virzienus kā projektu plānošana, web analītika, satura veidošana un optimizēšana, lietojamība, dizains un programmēšana, mediju plānošana un meklētāju mārketings.
Mēs esam piedalījušies Airdog un ZumZum Kickstarter kampaņu realizēšanā.
Kickstarter kampaņas izmaksas
Vērienīga kampaņa prasa lielu resursu ieguldījumu, pārsvarā tas ir iesaistīto speciālistu darbs. Pirms kampaņas tiek izstrādāts biznesa plāns, komunikācijas plāns un materiāli - kampaņas atbalsta mājas lapa, Kickstarter profils, promo video, saturs pasaules medijiem, kā arī interneta veikals, kas sāk darboties uzreiz pēc Kickstarter kampaņas noslēguma. Kampaņas laikā tiek realizēts mediju plāns un nodrošināta komunikācija izvēlētajās platformās. Papildus jārēķinās ar projektu vadības izmaksām un ar mediju budžetu Google AdWords un Facebook reklāmu pirkšanai.
Ja Tu jau esi uzsācis jauna un unikāla produkta izstrādi ar globālu potenciālu, un Tavā rīcībā ir līdzekļi Kickstarter kampaņas plānošanas un realizēšanas ārpakalpojumam, atnāc uz tikšanos, un mēs bez maksas sniegsim konsultāciju, kā realizēt veiksmīgu kampaņu Tavai idejai!
Jānis Sprenne
Digitālā Mārketinga Aģentūra
www.digitalscore.lv