Saskaņā ar statistikas pētījumu uzņēmumu "Kantar" datiem radio EHR ir jauniešu klausītākais radio Latvijā, tāpēc mēs, EHR komanda, kopā ar MOT aktualizējam tēmu par to, cik svarīgi katram jaunietim justies pieņemtam, saprastam, atbalstītam un novērtētam. Turklāt, pateicoties reklāmas partneriem, 10% no EHR un MOT reklāmas kampaņā iegūtajiem līdzekļiem, tiks novirzīti MOT – pusaudžu un jauniešu motivācijas kustībai.
Arī EHR sadarbības partneri vēlas iesaistīties un palīdzēt jauniešiem turēties pie gaišamdomām un atgūt dzīvessparu. Kampaņu atbalsta: KFC, "Wolt", Alberta koledža, Ekonomikas un Kultūras augstskola, RSU, "Jysk" un SEB banka.
Un mūsu draugi "Narvesen", "Aha Active Drink" un biznesa augstskola "Turība" atbalsta kampaņas podkāstu "MOT vēstnešu spožie laifhaki". Ik nedēļu EHR iepazīstinās ar MOT viesiem – Latvijā un pasaulē atpazīstamām personībām, spožiem savu jomu pārstāvjiem, kuri dalīsies ar personisko un profesionālo dzīves pieredzi. Noklausīties pirmo podkāstu ar četrkārtēju pasaules čempionu motokrosā Kasparu Stupeli var jau tagad portālā ehrhiti.lv sadaļā "Podkāsti"
EHR radošā komanda tic, ka mūzika ir lielisks veids, kā uzlabot garastāvokli un novērsties no drūmām domām pat vistumšākajos dzīves mirkļos. Arī MOT kustības aptauju rezultāti liecina, ka mūzika ir tas, kas motivē jauniešus. Tāpēc jauniešu motivācijas kampaņas ietvaros esam sagatavojuši īpašu pārsteigumu – jaunu EHR mūzikas kanālu – "MOT Tik Tok Hits", kurā skan izklaides platformas Tik Tok aktuālākie hiti. Iedvesmojies kopā ar mums un klausies "MOT Tik Tok Hits" portālā "ehrhiti.lv" vai EHR aplikācijā.
Vairāk informācijas par EHR un MOT jauniešu motivācijas mēnesi: https://www.ehrhiti.lv/jaunumi/iedvesmo-un-atbalsti-jauniesus-kopa-ar-mums