Par zīmola unikālo pieeju stāsta "Vynoteka" vadītājs Latvijā Roberts Upens. Viņš atklāj, kādas izmaiņas un spilgtākos jaunumus pieredzējuši veikali.
"Vynoteka" radījusi jauna koncepta veikalus – kas tie ir?
Sekojot pircēju paradumiem, rekonstruētie un jaunie veikali piedzīvo krasas izmaiņas klientu labsajūtai. Ik gadu durvis ver vidēji divi jauni veikali, un esošajiem tiek veikta pilna rekonstrukcija pēc jauniem kvalitātes standartiem.
Vadītājs Roberts Upens stāsta, ka tās ir ievērojamas investīcijas esošo veikalu attīstībā. Būtiski paplašināta produktu izvēle, veikali kļuvuši plašāki, gaišāki un klientam ērtāki.
"Pavisam nesen renovēta "Vynoteka" bāze Rīgā, Krasta ielā 70a, – jaunā izskatā ar vēl lielāku piedāvājuma klāstu. Tieši šeit pieejams plašākais vietējā gaļas produktu ražotāja "Nākotne" produktu klāsts, kas mūsu veikalos ir jaunums no šī gada augusta," skaidro vadītājs.
"Vynoteka" lepojas ar savu plašo un godalgoto vīnu kolekciju. Kas uz to norāda?
"2023. gadā pirmo reizi piedalījāmies "Riga Wine & Champagne" rīkotajā "Latvijas Gada vīns" prestižajā konkursā. Laureātu vidū nokļuvuši 17 "Vynoteka" unikālā sortimenta vīni, un tos atzinīgi novērtējusi starptautiska žūrijas ar labākajiem Baltijas un pasaules vīnziņiem," saka Roberts Upens.
Konkurss "Latvijas Gada vīns" kalpo kā izcilības garants vīna pasaulē. Iegūtais novērtējums apliecina "Vynoteka" kvalitāti un pieredzi vīnu izvēlē, ko nobaudīt var ikviens.
Īpaši izvēlēts, ekspertu atzīts sortiments ikvienai dzīves situācijai
Ja pirmsākumos veikalu sortiments bija ierobežots, tad šobrīd viss ir mainījies. Veikalu plauktos pieejami vairāk nekā 1000 pasaulē iecienītu augstākās kvalitātes vīnu. "Tas ir unikāls "Vynoteka" sortiments, ko rūpīgi izvēlas mūsu speciālisti, lai nodrošinātu daudzveidīgas garšas no vispieejamākajiem vīniem līdz pat īpašām izvēlēm vīnu gardēžiem," papildina vadītājs.
Lai klientiem būtu pieejams viss nepieciešamais, meklējam arvien plašākus veidus piedāvājuma daudzveidībai. "Vynoteka" izmeklētais uzkodu klāsts papildinās ikvienu veikalā pieejamo dzērienu. Piedāvājam tikai pie mums atrodamus bakalejas produktus – olīvas, čipsus, riekstus, gaļas izlasi un citus produktus par pievilcīgām cenām.
Roberts Upens pārliecinoši stāsta, ka zīmola vīzija ir skaidra – klientam jārada veikals, kurā saņemt iespējams gan dzērienus, gan tiem piemērotas uzkodas: "Uzklāt svētku galdu, piepildīt piknika grozu, sarūpēt dāvanu komplektu vai uzkodas ikdienišķiem mirkļiem var bezrūpīgi un ērti."
Investīcijas ieguldītas ne tikai veikalos – kāda loma ir darbiniekiem?
"Vynoteka" regulāri apmāca un attīsta savus darbiniekus, kas izprot produktu nianses un iesaka pircējam atbilstošāko. Kā stāsta vadītājs, pieredzējuši vīnziņi dalās savās zināšanās ar kolēģiem, lai ikviens klients jau pirmajā veikala apmeklēšanas reizē saņemtu tieši meklēto.
"Mūsu galvenā prioritāte ir klients. Ja izvēle ir skaidra, atrast īsto starp 1000 vīniem ir tīrais nieks. Svarīgi ir palīdzēt iepazīt daudzveidīgo dzērienu pasauli arī tiem, kuri vēl nezina savai garšu izjūtai vai situācijai piemērotāko," pārliecināts ir Upens.
"Vynoteka" neapstājas. "Ik dienu mēs sekojam tirgus pieprasījumam, lai arī turpmāk attīstītu mūsu veikalus un sortimentu, kas iepriecinātu esošos un topošos pircējus," noslēdz vadītājs Roberts Upens.
Iegriezies kādā no 19 "Vynoteka" veikaliem Rīgā, Jūrmalā, Ādažos, Siguldā, Jelgavā un citās Latvijas pilsētās. Mēs palīdzēsim izvēlēties, ko iegādāties vakariņām, dāvanai vai atpūtai ar draugiem.
Produktu klāstu var apskatīt mājaslapā šeit. Seko līdzi jaunumiem "Facebook" @Vynoteka.lv un "Instagram" @vynoteka_lv.