Foto: PantherMedia/Scanpix
Lai uzlabotu braukšanas apstākļus uz grants autoceļiem, valsts akciju sabiedrība "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) novērš iesēdumus, bedres un citas ceļa seguma deformācijas, kuras izveidojušās pēc ziemas sezonas. Greiderēšanu veic tikai uz darba tehnoloģijai atbilstoša mitruma autoceļu segumiem.

Savukārt uz grants autoceļu segumiem, kuri vēl ir pārmitrināti, klāti ar apledojuma kārtu (tas novērojams meža apvidos) darbi netiek veikti, jo nav iespējams nodrošināt kvalitatīvu darba izpildi, informē LAU.

Lai ceļa seguma stāvokli nepasliktinātu, ir ieviesti pagaidu kravas autotransporta masas ierobežojumi. Ceļa segumam ir pilnībā jāatkūst, lai varētu veikt greiderēšanas darbus un atgūtu nestspēju.

LAU regulāri apseko valsts autoceļus un tiklīdz konstatēs, ka ceļa segums atbilst tehnoloģijai, tiks uzsākta greiderēšana, sola valsts akciju sabiedrība.

LAU veic ikdienas uzturēšanas darbus uz vairāk nekā 900 tiltiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 km, no tiem vairāk nekā 8000 km autoceļu ir ar melno segumu un gandrīz 12 000 km ir grants autoceļu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!