Foto: Publicitātes foto

Jaunās paaudzes "Audi TT" kupeja kļuvusi par internetā visbiežāk pieminēto pašlaik notiekošās Ženēvas autoizstādes jaunumu, vēsta aģentūra "Automotive News" ar atsauci uz britu pētniecisko kompāniju "Kantar Media".

Interneta izdevumos un emuāros jaunais "Audi TT" pieminēts 6,04 procentos no visām publikācijām saistībā ar Ženēvas autoizstādi. Otrs apspriestākais automobilis ir "Ferrari Califronia T" (5,96%), bet trešais – luksusa kupeja "Mercedes-Benz S-Class Coupe" (4,73%). Pirmo piecinieku noslēdz "Peugeot 108" (4,45%) un "Renault Twingo" (4,12%).

Arī sociālajos tīmekļos "Audi TT" un "Ferrari California T" ieguvuši pirmo un otro vietu. Trešo vietu no apspriestākajiem Ženēvas autoizstādes jaunumiem sociālajos tīmekļos ieguvis "Honda Civic Type R" prototips, kam seko "McLaren 650S" un "Lamborghini Huracan".

Savukārt par visapspriestākajiem automobiļu zīmoliem interneta izdevumos un emuāros kļuvuši "Audi", "BMW", "Volkswagen", "Ferrari" un "Ford". Tikmēr sociālajos tīmekļos populārākie ir "Audi", "Volkswagen", "Ferrari", "McLaren" un "Honda".

Britu pētnieciskā kompānija "Kantar Media" saistībā ar pašlaik notiekošo Ženēvas autoizstādi izanalizējusi vairāk nekā 47 tūkstošus interneta izdevumu un emuāru, kā arī 174 tūkstošus ierakstu sociālajos tīmekļos. Vērā tika ņemti tikai tie ieraksti, kas tika publicēti Ženēvas autoizstādes preses dienās – 4. un 5. martā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!