Foto: Publicitātes foto
Rumānijā kādi entuziasti dragreisa sacensībām izgatavojuši interesantu projektu – "Škoda Octavia RS" hečbeku, kuram uz katras no riteņu asīm ir pa motoram. Abi spēka agregāti kopumā attīsta 790 ZS jaudu.

Projekta pamatā izmantots otrās paaudzes "Škoda Octavia RS" modelis, kas tika ražots periodā no 2004. līdz 2013. gadam. Uz priekšējās riteņu ass tam ir oriģinālais divlitru turbopūtes benzīna motors, kā jauda no standarta 200 ZS palielināta līdz 460 ZS. Savukārt bagāžniekā, uz aizmugurējās riteņu ass novietots tāds pats motors, bet ar 330 ZS jaudu.

Abi motori, kas aprīkoti ar "Garret" turbīnu, darbojas neatkarīgi viens no otra – katram no tiem ir sava dzesēšanas sistēma un pārnesumkārba. Kādā veidā rumāņiem izdevies sinhronizēt transmisijas darbību, netiek precizēts.

Par "Bimoto" nodēvētā "Škoda Octavia RS" no vietas līdz 100 km/h paātrinās 2,5 sekundēs, kas ir tāds pats rezultāts kā visātrākajam sērijveida automobilim "Bugatti Veyron". Savukārt pēc deviņām sekundēm no starta šis "Bimoto" sasniedz 190 km/h.

Klasisko ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci divmotoru "Škoda Octavia RS" nobrauc 10,64 sekundēs, finiša līniju šķērsojot ar ātrumu 224 km/h. Kā redzams internetā publicētajos video, rumāņu "Bimoto" dragreisā ir ātrāks arī par pilnpiedziņas superauto "Nissan GT-R".


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!