Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen ID.3" un "ID.4" modeļi Eiropā tagad var saņemt jaunas funkcijas un padziļinātus tehniskos atjauninājumus, izmantojot W-LAN vai mobilo tīklu. Pateicoties tā dēvētajiem "over-the-air" atjauninājumiem, klientu automobilis spēj vienmēr saņemt aktuālākos jaunumus.

Jaunā programmatūra "ID.2.1" automātiski tiks nodrošināta visiem automobiļiem, kas ražoti no astotās kalendārās nedēļas. Klientiem, kas jau ir saņēmuši "ID." automobili, jaunā programmatūra tagad būs pieejama pakāpeniski un šī iemesla dēļ būs vienreiz jāapmeklē dīlercentrs. Pēc tam ar jauno programmatūru pirmo reizi sērijveidā ražotu automašīnu segmentā būs iespējams atjaunināt automobilī uzstādītās vadības ierīces bez nepieciešamības klientiem doties uz servisu, kā arī nodrošinās daudzas citas priekšrocības.

"VW strauji turpina savu produktu digitalizāciju. "Over-the-air" atjauninājumu ieviešana ir nākamais solis mūsu pārtapšanā par tehnoloģiju uzņēmumu, kā arī jaunu biznesa modeļu attīstībā," norāda VW izpilddirektors Ralfs Brandsteters.

Sākot no šī gada vasaras, "VW ID." automobiļu īpašniekiem nodrošinās atjauninājumus reizi trīs mēnešos. Papildus programmatūras veiktspējas optimizācijai šie atjauninājumi var ietvert arī jaunas funkcijas un pielāgošanas iespējas.

"Tādējādi tiks nodrošināts, ka visiem piegādātājiem "ID." modeļiem visu to dzīves ciklu būs līdzvērtīgs programmatūras līmenis ar jauniem automobiļiem. "Over-the-air" atjauninājumi turpmāk būs arī jauna norma automašīnās. Arī nākotnē šī pieeja nodrošinās, ka visiem "ID." modeļiem, kas jau ir uz ceļiem, ir pieejami jaunākie programatūru atjauninājumi," saka VW par tehnisko attīstību atbildīgais valdes loceklis Tomas Ulbrihs.

Nesen izveidotā "ID.Digital" projekta vienība pastāvīgi veicinās "ID." saimes automobiļu turpmāku attīstību un koordinēs tiešsaistes attālināto jeb "over-the-air" atjauninājumu ieviešanu "ID." modeļos. Projekta komandas veiklā pieeja noteiks jaunus standartus programmatūras apkopē ar īsiem atjauninājumu cikliem un elastīgu klientu prasību izvērtēšanu. Tādējādi lēmumus par jauniem digitālajiem pakalpojumiem un uzlabotu mijiedarbību ar klientiem būs iespējams realizēt ātri un vienkārši.

Pirmie "over-the-air" atjauninājumi šobrīd tiek veiksmīgi izmēģināti vairāk nekā 3000 uzņēmumu automobiļos, tādēļ pirmie klienti drīzumā varēs izmantot pastāvīgo veiktspējas uzlabojumu un jauno funkciju sniegtās priekšrocības. Tādējādi VW ir sasniegusi nozīmīgu pavērsiena punktu savas elektronikas arhitektūras turpmākajā attīstībā.

Programmatūra kļūst aizvien nozīmīgāks konkurētspēju ietekmējošs faktors, tādējādi arī veicinot izšķirošu pirkuma lēmumu 21. gadsimta automobiļu tirgū.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!