Foto: Publicitātes foto

Pirms gada lepni tika paziņots par padomju laika automobiļu markas "Moskvich" atjaunošanu, bet nu ir apritējusi puse gada, kopš spēkrati ar šo atjaunoto marku nonākuši ražošanā. Tomēr realizācijas dati ir tālu no cerētā – šī gada pirmajos piecos mēnešos pārdoti vien divi ar pusi tūkstoši "Moskvich" automobiļu. Salīdzinājumam – pat šajos Krievijas izolācijas laikos "Lada" markas automobiļi tādā pašā periodā ir pārdoti gandrīz 120 tūkstošos eksemplāru jeb 50 reižu vairāk nekā moskviču.

Kad pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā pērnā gada februārī agresorvalsts tirgu pameta rietumvalstu un pārējās civilizētās pasaules autoražotāji un piegādātāji, vietējais auto tirgus palika pie sasistas siles. Apturēta uz laiku tika pat "Lada" automobiļu ražošana, jo nebija pieejami vācu piegādātie elektroniskie vadības bloki, kādi tiek izmantoti žiguļu konstrukcijā. Krievija lepni paziņoja par padomju marku atjaunošanu, "Moskvich" markai atvēlot no Krievijas aizgājušā franču "Renault" rūpnīcu Maskavā.

Ražošanas apjomi tālu atpaliek no sākotnēji plānotā

Šīs rūpnīcas izlaides maksimālā kapacitāte ir 180 tūkstoši automobiļu gadā. Kad pērnā gada novembra beigās tika prezentēts par "Moskvich 3" pārzīmolotais ķīniešu automobilis "JAC JS4", ražotnes vadība apgalvoja, ka 2023. gadā tiks saražoti ne mazāk kā 5

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!