Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Opel" oficiāli atklājusi atjauninātās "Insignia" modeļu saimes sportisko modifikāciju "OPC", kas līdz ar pārējām šī modeļa versijām tiks prezentēta septembrī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē.

Tāpat kā standarta "Insignia" variācijām, arī "OPC" ieguvis nedaudz modernizētu virsbūves priekšējo un aizmugurējo daļu, ieskaitot buferī integrētus izplūdes sistēmas uzgaļus. Automobilim ir citāda regulējuma balstiekārta, īpaši aizmugurējā daļā, kur samazināts trokšņu un vibrāciju līmenis. Tāpat "OPC" versijai ir pārprogrammēta ESP vadība, kas tagad labāk reaģē nepietiekamas pagriežamības apstākļos.

Interjerā ir jauns stūresrats ar pārnesumu pārslēgšanas taustiņiem aiz stūresrata (versijai ar automātisko transmisiju), "Recaro" sēdekļi un astoņu collu ekrāns.

Modernizētajam "Opel Insignia OPC" motors palicis bez izmaiņām – 2,8 litru V6 turbopūtes benzīna dzinējs joprojām attīsta 325 zirgspēku jaudu un 435 ņūtonmetru griezes momentu. Vilkme tiek novadīta uz visiem četriem riteņiem caur "Haldex" viskosajūgu.

Ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu komplektētais "Opel Insignia OPC" no vietas līdz 100 km/h paātrinās sešās sekundēs (universālis – 6,3 sekundēs). Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes. Autoražotājs atklāj, ka bez ierobežotāja 325 ZS jaudīgais spēkrats spējīgs sasniegt 270 km/h.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!