Foto: Publicitātes foto
Kompānija "Daihatsu" prezentējusi jaunās paaudzes "Copen" rodstera sērijveida versiju, kā iepriekšējā paaudze tika ražota periodā no 2002. līdz 2012. gadam. Galvenā šī modeļa īpatnība, ko tas saglabājis no "Kopen" prototipa, ir pašrocīgi maināmi virsbūves paneļi.

Jaunais "Daihatsu Copen" izgatavots pēc tehnoloģijas, ko pats japāņu autoražotājs sauc par "D-Frame", kur burts "D" nosaukumā nozīmē "Dressformation" jeb "transformējamu ārējo veidolu".

"Daihatsu" rodsteram ir 13 virsbūves paneļi, kurus klients atkarībā no vēlmes var aizstāt, piemēram, ar citas krāsas vai formas. Tāpat pārveidojams ir automobiļa interjers. Turklāt autoražotājs uzsver, ka, neskatoties uz konstrukcijā izmantotajiem vieglajiem materiāliem, virsbūves stingrība ir trīskārt lielāka nekā priekštecim.

Mazais japāņu rodsters ir tikai 3,4 metrus garš, tomēr tas saglabā līdzšinējās paaudzes "Copen" gabarītus. Metāla salokāmā jumta dēļ jaunais modelis ir par 40 kilogramiem smagāks nekā iepriekšējais un kopumā sver 870 kilogramu.

Priekšpiedziņas "Daihatsu Copen" aprīkots ar 63 zirgspēku (92 Nm) atmosfērisko benzīna motoru, kas tiek sajūgts vai nu ar piecpakāpju manuālo, vai variatora transmisiju, kura imitē septiņus pārnesumus.

Jau bāzes aprīkojumā rodsters aprīkots ar gaisa kondicionētāju, dzinēja iedarbināšanas pogu, sēdekļu apsildi, bezatslēgas piekļuves sistēmu un priekšējā vējstikla elektrisko apsildi. Interjera dekoratīvie paneļi ir no oglekļa šķiedras imitācijas, tomēr tos pēc iegādes var arī nomainīt auto īpašnieks pats. Ar ādu pārvilkts tikai stūresrats un pārnesumkārbas vadības sviras uzgalis. Multimediju sistēma pieejama par papildus samaksu.

Jaunais "Daihatsu Copen" vietējā tirgū maksās no 1,8 miljoniem jenu (12 971 eiro).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!