Foto: Publicitātes foto

"Mercedes-Benz" paziņojis nule Detroitas autoizstādē prezentētā jaunā E-klases sedana cenu Vācijas tirgū – 45 303 eiro. Par šādu naudu pircējs iegūs "E200" modifikāciju ar divlitru turbopūtes benzīna dzinēju un deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Bāzes cena versijai ar manuālo pārnesumkārbu pagaidām nav publicēta.

Savukārt vispieejamākais E-klases sedans ar dīzeļdzinēju Vācijā maksās no 47 124 eiro (versijā "E220d" ar automātisko pārnesumkārbu). Vasarā tirdzniecībā nonāks arī "E350d" modifikācija ar sešcilindru dīzeļdzinēju un tā maksās no 55 602 eiro. Citu jaunās E-klases modifikāciju cenas pagaidām nav publiskotas.

Jau rakstījām, ka par "inteliģentāko biznesa klasē" nodēvētais sedans ir izgatavots uz modulārās platformas MRA un ir ieguvis virkni jaunu elektronisko asistentu un drošības sistēmu. Piemēram, jaunās E-klases aprīkojumā ir "Drive Pilot" sistēma, kas ir adaptīvā kruīza kontrole, kura spējīga patstāvīgi sekot aiz priekšā braucoša automobiļa ātrumā līdz 210 km/h, ievēro atļautā braukšanas ātruma ceļazīmes un notur spēkratu konkrētajā braukšanas joslā.

Vēl šim biznesa klases automobilim ir avārijas novēršanas sistēma, kura darbojas, braucot ar ātrumu līdz 100 km/h, automātisko stāvvietā novietošanas sistēmu, savstarpējās saziņas sistēmu ar citiem automobiļiem un ceļa infrastruktūras objektiem, kā arī sistēmu, kura seko līdzi autovadītāja noguruma pakāpei.

Jaunās E-klases dizains ieturēts "Mercedes-Benz" markas jaunāko modeļu stilā, līdzīgi kā S-klasei, C-klasei un GLC. Jaunais lielās klases sedans ir par 43 milimetriem garāks nekā priekštecis un tam ir par 65 mm lielāka riteņu garenbāze. E-klases sedanam būs pieejami diožu priekšējie lukturi, katrā no tiem būs 84 diožu elementi.

"Mercedes-Benz" E-klases sedanam tagad ir principiāli jauns interjera dizains. Dārgākajās versijās tradicionālo mērinstrumentu paneli aizstās 12,3 collu ekrāns. Tieši tāda paša diametra ekrāns būs arī multimediju sistēmai. Tāpat dārgākajās modifikācijas audio sistēmai būs 23 skaļruņi ar 3D skaņas efektu.

Sākotnēji "Mercedes-Benz" E-klases pircēju izvēlei tiks piedāvāts divi četrcilindru dzinēji – divlitru benzīna (E200) ar 184 ZS un tāda paša tilpuma dīzeļa spēka agregāts (E220d) ar 195 ZS un 400 Nm. Abi motori tiks sajūgti ar deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Vēlāk piedāvājumu papildinās 150 ZS un 258 ZS dīzeļdzinējs, kā arī 333 ZS un 245 ZS benzīna motori. E-klases sedanam būs arī hibrīda modifikācija, kas apvieno četrcilindru benzīna dzinēju un elektromotoru, summāri attīstot 279 ZS.

"Mercedes-Benz" E-klasei būs trīs balstiekārtas varianti – standarta "Comfort", par 15 mm pazeminātā "Comfortable Avantgarde" un sportiskā "Sport" ar tādu pašu klīrensa samazinājumu. Vēl spēkratam būs pieejama pneimatiskā balstiekārta ar automātisko tās cietības regulāciju.

Tirdzniecībā jaunais "Mercedes-Benz" E-klases sedans nonāks jau pavasarī.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!