Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Opel" publiskojusi pirmo informāciju un attēlus ar vēl izmēģinājumu etapā esošo jaunās paaudzes "Insignia" modeli, kas modeļa nosaukumā ieguvis piebildi "Grand Sport". Fotogrāfijās automobilis vēl ir maskējošajā ietērpā. Autoražotājs vēsta, ka jaunais modelis būs par 175 kilogramiem vieglāks nekā līdzšinējais.

Tāpat jaunais "Opel Insignia Grand Sport" būs par 29 milimetriem zemāks un par 11 mm platāks par savu priekšgājēju, bet riteņu garenbāze tam ir palielināta par 92 mm – tas nodrošinās vairāk vietas salonā.

Pilnveidotā "FlexRide" šasija pielāgo amortizatorus, stūres iekārtu un piedziņu automātiski vai arī izvēloties "Standart", "Sport" vai "Tour" režīmus. Jaunā "Opel Insignia Grand Sport" šasija tiek regulēta Vācijas leģendārajā Nirburgringas trasē.

Vadītāja sēdpozīcija, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par trim centimetriem zemāka un sniedz sajūtu, ka vadītājs ir daļa no automašīnas – viduskonsole nodrošina papildu atbalstu, instrumentu panelis ir tieši pret vadītāju un visi vadības slēdži esot viegli sasniedzami.

"FlexRide" elektrohidrauliskā šasija pieregulē amortizatorus atbilstoši ceļam un braukšanas situācijai 500 reizes sekundē jeb 30 000 reizes minūtē. Turklāt ar "Sport" režīma pogu vadītājs var saglabāt personalizētos uzstādījumus stūres iekārtai, gāzes pedāļa atsaucībai un amortizācijai.

Ja, piemēram, braucot ar "Opel Insignia Grand Sport" šasijas standarta režīmā, vadītājs izdomā izbraukt ceļa līkumus nedaudz sparīgāk, sistēma, balstoties uz paātrinājuma un bremzēšanas rādītājiem, atpazīst dinamiskāku braukšanas stilu un momentā pārslēdz šasijas un piedziņas komponentus uz sportisko režīmu.

Jaunā "Opel Insignia Grand Sport" tiks prezentēta nākamā gada pirmajā pusē un būs viens no septiņiem jaunajiem modeļiem, ko 2017. gadā savā piedāvājumā ieviesīs "Opel".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!