Foto: AFP/Scanpix

Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) ir ieviesusi izmaiņas F-1 nolikumā, kas attiecas uz sacensību starta procedūru, un Mercedes" F-1 komandas pilots Niko Rosbergs cer, ka tas palielinās sacīkšu intrigu.

Sākot ar Beļģijas "Grand Prix" posmu komandām tiks ierobežotas rāciju sarunu iespējas ar pilotiem par sajūga regulējumiem uz startu, konkrēti par sajūga atlaišanas momentu, par ko līdz šim pilotus informēja no boksiem.

"Es uzskatu, ka tas ir labi," Niko Rosbergu citē izdevums "Autosport". "Cīņa startā kļūs vēl aizraujošāka, jo tagad daudz vairāk viss būs atkarīgs no mums pašiem, un tas ir grūtāk. Domāju, tas ieviesīs izmaiņas pilotu izkārtojumā trasē jau pirmajos apļos. Ceru, ka es jaunos noteikumus spēšu izmantot savā labā."

Sākot ar Beļģijas sacīksti formulām no izbraukšanas no boksiem līdz sacīkstes sākumam nedrīkstēs no malas pārprogrammēt sajūga atlaišanas momentu. Iesildīšanās apļa laikā būs aizliegtas arī sarunas pa rāciju ar komandu, izņemot gadījumus, kas attiecas uz drošību, piemēram, ja mašīnu piemeklējusi "kritiska" problēma, ieskaitot pārsistu riepu vai tehniskas problēmas. Šādā gadījumā komandas drīkstēs iesaukt pilotu boksos saremontēt bolīdu vai nomainīt riepu.

Tāpat komandām būs atļauts ziņot pilotiem par brīdinājumiem trasē kā dzeltenie vai sarkanie karogi, kā arī par atceltu startu. Netiks liegts brīdināt par slapju trasi, eļļu vai atlūzām konkrētā trases vietā, kā arī instruēt par pozīciju maiņu ar citiem braucējiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!