Foto: Publicitātes foto

Kopš pagājušā gada, kad uzņēmums atjaunināja savu dizaina filozofiju, "Lexus" savu sedanu saimi ir papildinājis ar pieciem jauniem modeļiem. Modernizētajiem modeļiem ir sportiskāks sānskats, unikāls priekšdaļas dizains, trapecveidīgs dekoratīvais režģis un grezns interjers.

Dizains

Jaunā "Lexus IS" dizaina pamatā ir 2012. gada rudenī Parīzes autoizstādē prezentētā "LF-CC" koncepcija. Tā sportiski agresīvo, taču eleganto izskatu akcentē augšup virzīta sānu līnija, priekšējie LED lukturi un "Lexus" jaunais, drosmīgais dekoratīvais režģis. Jaunums priekšdaļas dizainā ir L-veida LED dienasgaismas lukturi, kuri ir izvietoti atsevišķi no priekšējiem lukturiem. Pagarinātais starpasu attālums, salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, nodrošina šajā klasē visplašāko telpu pasažieru kājām. Autovadītājam pielāgotajā sportiskajā salonā baudu sagādā gan interjers, kurš piesaista uzmanību ar īsta koka dekoratīvajām līstēm un izskatīga dizaina analogo pulksteni, gan moderna multimediju sistēma. "Lexus" modeļu aprīkojumā pirmo reizi ir izmantotas elektrostatiskas vadības pogas, ar kuru palīdzību temperatūru "IS" salonā var regulēt ar vienu pieskārienu.

Brauciena dinamika

Veidojot jauno "IS", autoražotājs pievērsis lielu uzmanību katram sīkumam. Lai padarītu braukšanu aizraujošāku, ir pazemināts vadītāja sēdeklis un izmainīts stūres augstums. Labākai vadāmībai ir izmantota lāzermetināšanas tehnoloģija, kas piešķir virsbūvei lielāku stingrību. "IS" stūres sistēma ir kļuvusi vēl precīzāka – jaunā daudzsviru aizmugurējā piekare nodrošina labāku bremzēšanu un vadāmību. Pievienojot tam visam vēl uzlabotu aerodinamiku, iegūstam automobili, kurš ir ne vien izveicīgs, bet arī neticami veikls.

Jaunajam "IS" ir braukšanas režīma izvēles poga, ar kuru autovadītājs var ērti izvēlēties vienu no četriem braukšanas režīmiem: "ECO", "NORMAL", "SPORT S" un "SPORT S+", kuri palielina automobiļa vides ilgtspējību vai padara braukšanu sportiskāku.

Dzinējs

"IS" modeļu sērijā ir pieejams gan "IS 250" ar V6 benzīndzinēju, gan arī pirmo reizi pilnas hibrīdpiedziņas modelis "IS 300h", kura jauda ir 223 zirgspēku un CO2 izmešu apjoms ir tikai 99 g/km. "IS 300h" enerģijas avots ir trešās paaudzes visjaunākā hibrīdpiedziņa, kura sastāv no 2,5 litru benzīna dzinēja un jaudīga elektromotora. Šī kombinācija nodrošina plūstošu jaudas kontroli un ārkārtēju ekonomiskumu, turklāt inovatīva aktīvā skaņas kontroles sistēma piešķir dzinējam patīkamu, izmeklētu skaņu.

F SPORT

Drosmīgā izskata "IS F SPORT" modeli var atpazīt pēc tā ekskluzīvajiem dizaina elementiem: 18" tonēti vieglmetāla diski, unikāls "F SPORT" priekšējais režģis, kā arī priekšējais un aizmugurējais spoilers. Salonā uzmanību piesaista "Lexus LFA" sporta modeļiem raksturīgie inovatīvie apaļie mērinstrumenti, īpašā "F SPORT" stūre, ekskluzīvi ādas sporta sēdekļi, alumīnija pedāļi un stilīgas metāla dekoratīvās līstes. "F SPORT" modelim ir arī īpaši veidots stūres pastiprinātājs un piekare, kas pastiprina sportiskas braukšanas izjūtas.

Jaunie "Lexus IS" modeļi nonāks Baltijas valstu tirdzniecības salonos šīgada jūlijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!