Jaunais 'Audi S5' benzīna dzinēju nomainījis uz dīzeļmotoru
Foto: Publicitātes foto

Jaunā "Audi S5" sportisko modeļu saime – gan "Coupe", gan "Sportback" modifikācijā – Eiropas tirgū būs aprīkota ar trīslitru dīzeļdzinēju. Tādējādi arī "Audi S5" ir atteicies no benzīna motora un pievienojas tāda paša dīzeļa dzinēja "S6", "S7" un "SQ5" modifikācijām.

"Audi S5" trīslitru dīzeļdzinējam ir kā tradicionālā turbīna, tā arī elektriskais kompresors. Tāpat šī spēka agregāta sistēma ir papildināta ar 48 voltu elektrotīklu, starteri – ģeneratoru un 0,5 kWh litija jonu akumulatoru. Šāda sistēma, braucot pa nogāzi, ļaus līdz pat 40 sekundēm atslēgt motoru degvielas ekonomijai, bet bremzējot atslēgt motoru jau pie 22 km/h ātruma.

Dīzeļdzinējs attīsta 347 zirgspēku jaudu un 700 ņūtonmetru griezes momentu ("S6" un "S7" modelim šī motors attīsta par diviem zirgspēkiem vairāk). Spēka agregāts sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu un "quattro" pilnpiedziņas sistēmu ar centrālo diferenciāli.

No vietas līdz 100 km/h "Audi S5 Coupe" paātrinās 4,8 sekundēs, bet "S5 Sportback" – 4,9 sekundēs. Atgādinām, ka "S5" līdzšinējā versijā ar 354 ZS benzīna motoru šo pašu disciplīnu spēja paveikt 4,7 sekundēs. "Audi S5" maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ir ierobežots pie 250 km/h atzīmes.

Vācijas tirgū jauno "Audi S5" varēs iegādāties jau maijā, automobiļa cena būs no 65 300 eiro.

Source

DELFI Auto

Tags

Audi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form