Modernizētais 'Passat' ir pirmais VW ar otrā līmeņa autonomo braukšanu
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volkswagen" (VW) iepazīstinājusi ar atjaunoto astotās paaudzes "Passat" modeli. Uzlabotais "Passat" kļūs par pirmo šīs markas modeli, kuram būs pieejama daļēji automatizēta braukšana.

Tāpat atjauninātā "VW Passat" lietotājiem būs unikāla iespēja izmantot savu mobilo tālrunu kā automašīnas atslēgu, kā arī piešķirt šo iespēju citiem.

Modernizētā "Passat" iepriekšpārdošana Baltijas valstīs sāksies maijā, bet tirgū tas nonāks 2019. gada trešajā ceturksnī.

Ar gandrīz 30 miljoniem pārdotu vienību "VW Passat" ir pasaulē veiksmīgākais vidēja izmēra automobilis. Arī Baltijā "Passat" ir viens no trīs populārākajiem VW modeļiem. Pērn Baltijā tika pārdotas 1840 "Passat" automašīnas, un atjaunotā versija turpinās šo veiksmes stāstu.

Atjauninātajā "Passat" modelī būs iekļautas vairākas inovatīvas tehnoloģijas, kas būtiski pilnveidos braukšanas pieredzi. "VW Passat" kļūs par pirmo "VW IQ. Drive" modeli, kuram būs pieejama daļēji automatizēta braukšana ar "Travel Assist" palīgsistēmu kruīza režīmā no 0 līdz 210 km/h, kas atbilst otrajam līmenim pēc starptautiskās klasifikācijas. Turpmāk visas ar autonomo braukšanu saistītas VW tehnoloģijas tiks apvienotas zem "IQ. Drive" zīmola.

Tapāt jauninājums "Passat" modelī būs stūresrats, kā sensori atpazīst autovadītāja pieskārienus. Tas ļauj automašīnu papildināt ar vadītāja palīgsistēmām kā "Travel Assist". Papildus tam pirmo reizi stūre ir aprīkota ar ārkārtas stūrēšanas palīgsistēmu (Emergency Steering Assist), kas uzlabo drošību, bremzējot neparedzētos manevros.

Papildus tam VW radījis unikālu priekšrocību – tagad viedtālrunis kļūs par papildu atslēgu "Passat" atslēgšanai un iedarbināšanai. Tāpat būs iespējams drošā veidā nosūtīt šo mobilo atslēgu draugiem vai ģimenei, lai arī viņi spētu izmantot viedtālruni kā automašīnas atslēgu.

Sekojot jaunākā "Touareg" modeļa piemēram, papildaprīkojumā "Passat" tiks piedāvāts arī ar "IQ. Light Matrix LED" priekšējiem lukturiem, kas uzlabo gan drošību, gan komfortu. Šie diožu matricas lukturi izmanto priekšējo kameru signālus, navigācijas sistēmas datus, GPS signālus, stūrēšanas leņķi un ātrumu, lai kontrolētu atsevišķas LED diodes, atbalstot autovadītāju jebkurā situācijā.

Šai "Passat" versijai būs arī pavisam jauna informācijas un izlaides sistēma "Modular Infotainment Matrix" (MIB3), kas nodrošina automašīnas pastāvīgo pieslēgšanu internetam, izmantojot "Passat" komplektācijā iekļauto SIM karti. MIB3 arī piedāvās straumēšanas pakalpojumus, interneta radio, interneta aplikāciju tehnoloģiju, "hotspot" funkciju un balss vadību.

Aizvien pieaugošo tiešsaistes pakalpojumu klāstu pārvalda "We Connect" aplikācija, kas būs pieejama visiem "Passat" pircējiem. Uzņēmumiem ar savu autoparku VW izstrādājis arī "We Connect Fleet", kas piedāvā tādas funkcijas kā digitālo uzskaites žurnālu, degvielas patēriņa uzraudzīšanu, apkopes kontroli vai iespēju saglabāt atrašanās vietu vēsturi, tādējādi ietaupot gan laiku, gan naudu.

Atjauninātais "Passat" būs pieejams ar jauno "2.0 TDI Evo", kas ir turbo dīzeļdzinējs ar 150 ZS jaudu, kas rada 10 g/km mazāk CO2 salīdzinājumā ar līdzvērtīgu dzinēju iepriekšējās paaudzes modelī. Papildus tam "Passat GTE" nobraukšanas distance tikai ar elektrodzinēju ir palielināta līdz pat aptuveni 55 km WLTP ciklā (aptuveni 70 km NEDC ciklā).

Dzinēju klāstā ietilpst arī trīs benzīna dzinēji (TSI) ar 150 ZS, 190 ZS un 272 ZS, kā arī trīs dīzeļdzinēji (TDI), kas attiecīgi nodrošina 120 ZS, 190 ZS un 240 ZS. Visi dzinēji atbilst "Euro 6d-TEMP" emisiju standarta prasībām, kas no 2021. gada jāpiemēro jauniem transportlīdzekļiem. Turklāt katrs jaunais "Passat" ir aprīkots ar daļiņu filtru (DPF).

VW ir modernizējis "Passat" dizainu, pārveidojot priekšējo un aizmugurējo bamperi, radiatora režģi un "Passat" logotipu. Vieni no ievērojamākajiem interjera elementiem ir jaunā stūre, "Digital Cockpit" mērinstrumentu panelis, fona apgaismojums, kas pieejams 30 dažādās krāsās, induktīvā saskarne viedtālruņiem, kā arī blakus esošais USB-C savienojums.

Source

DELFI Auto
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form