Modernizētajā 'Audi A8' pasažiera muguru masēs 18 pneimatiskie spilveni
Foto: Publicitātes foto

Ar inovatīvām tehnoloģijām un uzlabotu dizainu "Audi" modernizējis "A8" reprezentatīvo sedanu. Šī ir ceturtā luksusa sedana paaudze, šai paaudzei tirgū nonākot 2017. gadā, bet atjaunotās versijas tirdzniecība Eiropā tiks sākta šī gada beigās.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Relaksācijas sēdeklis "A8 L" modelī piedāvā vairākas pielāgošanas iespējas un kāju atbalstu pasažieru sēdekļa aizmugurē, kas silda pēdas un sniedz masāžu dažādos režīmos. Relaksācijas sēdekļa pakotnē iekļauta muguras masāža ar 18 pneimatiskajiem spilveniem. Tāpat pieejams ledusskapis un bāra nodalījums.

Pievilcīgas iespējas pieejamas arī informācijas un izklaides sistēmai. Divi 10,1 collas displeji ar "Full HD" izšķirtspēju piestiprināti priekšējo sēdekļu aizmugurē. Tie attēlo saturu no pasažieru ierīcēm un spēj nodrošināt audio un video straumējumu, tostarp no labi pazīstamām straumēšanas platformām un mediju bibliotēkām.

"Bang & Olufsen" audio sistēma uzstādīta darbina 23 skaļruņus, kuriem pastiprinātāji nodrošina kopumā 1920 vatu jaudu. Tālvadības pults aizmugurējā sēdeklī, kas tagad piestiprināta centrālajam roku balstam, nodrošina iespēju vairākas komforta un informācijas un izklaides sistēmas funkcijas kontrolēt no aizmugurējā sēdekļa. Kontroles iekārta ar tā OLED skārienjūtīgo displeju ir viedtelefona izmērā.

Katram priekšējam lukturim ir aptuveni 1,3 miljons mikrospoguļu, kas sadala gaismu niecīgos pikseļos. Tas ļauj to kontrolēt ar maksimālu precizitāti, kas ir pielīdzināma video projektoram. Tādējādi tiek sniegtas jaunas funkcijas, braucot pa šoseju – digitālie "Matrix LED" priekšējie lukturi rada gaismas paklāju, kas īpaši izgaismo autovadītāja joslu.

Trīslitru benzīna V6 turbomotors "Audi A8 55 TFSI quattro" versijā nodrošina 340 ZS jaudu. Diapazonā no 1370 līdz 4500 apgriezieniem minūtē tas attīsta 500 Nm griezes momentu. Līdz 100 km/h limuzīns paātrinās 5,6 sekundēs (pagarinātais "L" modelis – 5,7 sekundēs).

Savukārt četrlitru V8 benzīna turbopūtes dzinējs attīsta 460 ZS jaudu un 660 Nm griezes momentu, kas pieejams diapazonā no 1850 līdz 4500 apgriezieniem minūtē. Tādējādi tiek panākta sportiska veiktspēja – paātrinājums no vietas līdz 100 km/h tiek veikts 4,4 sekundēs.

"Audi S8 TFSI quattro" ir šīs sērijas sportiskākais modelis. Biturbo V8 dzinējs attīsta 571 ZS jaudu un 800 Nm griezes momentu diapazonā no 2050 līdz 4500 apgriezieniem. No 0 līdz 100 km/h tas paātrinās 3,8 sekundēs. Skaņas vārsti izplūdes sistēmā maina skanējumu. Tikai "S8" pieejama pielāgojama aktīvā balstiekārta, sporta diferenciālis un dinamiskā visu riteņu stūrēšana.

"Audi A8" pieejams arī ar dīzeļdzinēju, bet "plug-in" hibrīda modelis (PHEV) būs pieejams vēlāk. "A8" garenbāze ir trīs metri, garums 5,19 metri, platums 1,95 metri un augstums – 1,47 metri.

Starp uzlabotā "A8" nozīmīgajiem elementiem ir pielāgojama aktīvā balstiekārta. Tā ar speciālu elektromotoru spēj pacelt pielāgot balstiekārtas regulējumu katram ritenim atsevišķi, tādējādi aktīvi regulējot šasijas pozīciju jebkurā braukšanas situācijā. Kad "Audi Drive Select" sistēmā iestatīts "Dynamic" režīms, ražotājs apgalvo, ka "A8" stingri izbrauc līkumus, sasveres leņķis ir mazs un virsbūve gandrīz nesakustas, veicot bremzēšanu. Turpretī "Comfort+" režīmā automobilis līgani pārbrauc jebkuriem nelīdzenumiem. Šeit stūrēšana sadarbojas ar priekšējo kameru, ļaujot tai sistēmas robežās atpazīt nelīdzenumus un priekšlaicīgi noregulēt aktivizētājus.

"Comfort+" režīmā pielāgojamajai aktīvajai balstiekārtai ir īpaša funkcija – tās integrētā sāniskā sagāšanās funkcija samazina centrbēdzi, ko sajūt pasažieri. Iebraucot līkumā, šī funkcija paceļ to virsbūves sānu, kas atrodas līkuma ārpusē, un nolaiž sānu otrā pusē, tādējādi sagāžot to līkumā pat par trīs grādiem.

Visi atjauninātā "Audi A8" modeļi jau standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV), kas izmanto 48 voltu galveno elektrosistēmu.

Uzlabotā "Audi A8" tirdzniecība Eiropā sāksies decembrī. Vācijā "A8" bāzes cena ir 99 500 eiro, bet "S8" būs pieejams ar 144 800 eiro sākuma cenu.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Audi
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form