'Toyota Hilux' pikaps ieguvis sportisko versiju 'GR Sport'
Foto: Publicitātes foto

"Toyota Hilux" ir viena no Dakaras rallijreida leģendām un ir kādreizējais šo pasaules sīvāko sacensību uzvarētājs. "Toyota Gazoo Racing" gūtie panākumi šajās ekstrēmās sacīkstēs iedvesmojuši radīt "Hilux GR Sport" – "Hilux" pikapu saimes jauno virsotni.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

"Hilux GR Sport" ir radīts klientiem, kuru aktīvais dzīvesveids sniedzas tālāk par ikdienu. "Toyota" ir ieviesusi specializētus balstiekārtas uzlabojumus, kā arī vairākus sportiska rakstura eksterjera un interjera dizaina elementus.

"GR Sport" modifikācija tapusi uz "Toyota Hilux" atjauninātās versijas bāzes, kurai ir uzlabota trokšņu un vibrāciju izolācija, kā arī ir automātiskais pašbloķējošais diferenciālis un aktīvā vilkmes kontroles sistēma (Active Traction Control).

Galvenais elements uzlabotajā balstiekārtā ir jaunu vienas caurules (monotube) amortizatoru ieviešana, kā arī jaunu atsperu uzstādīšana priekšējam tiltam. Vienas caurules konstrukcija nodrošina lielāku virzuļa laukumu, kas sniedz labāku amortizācijas veiktspēju, ātrāku reakciju un labāku siltuma izkliedi. Tas arī palīdz saglabāt eļļas ekspluatācijas kvalitāti amortizatora iekšienē, braucot smagos apstākļos.

Priekšējās spirālatsperes ir padarītas stingrākas un, tāpat kā jaunie amortizatori, ir nokrāsotas sarkanas, lai izceltu "Hilux GR Sport" īpašo raksturu. Šīs izmaiņas papildina balstiekārtas jauninājumus, kas jau iepriekš tika ieviesti jaunajam "Hilux", ieskaitot jauna regulējuma aizmugurējās lokšņu atsperes un jaunus sailentblokus. Salīdzinot ar standarta "Hilux", šīs izmaiņas, kā apgalvo ražotājs, sniedz ievērojamus uzlabojumus vadāmības īpašībās.

"GR Sport" ir aprīkots ar "Hilux" jauno 2,8 litru motoru, kas šajā modeļa saimē tika ieviests 2020. gadā. Tas attīsta 204 ZS jaudu un 500 Nm griezes momentu un ir sajūgts ar sešpakāpju automātisko transmisiju. Pieejams tikai dubultās kabīnes (Double Cab) versijā, "GR Sport" saglabā Hilux iespaidīgās kravnesības spējas, kas ir starp labākajām savā klasē: tajā var iekraut vienas tonnas kravu un sakabē vilkt līdz pat 3,5 tonnu smagu treileri.

Melnajam priekšējam radiatora dekoratīvajam panelim ir īpašs G-raksta režģis un uz centrālās horizontālās joslas klasiskā noformējumā zīmola emblēmas vietā ir "Toyota" vārds. Šis vēsturiskā mantojuma iedvesmotais risinājums ir atsauce uz ceturtās paaudzes "Hilux" no pagājušā gadsimta 80. gadu sākuma. 17 collu riteņu diskiem ir kontrastējošs melns un pulēts noformējums, un tie aprīkoti ar bezceļu riepām.

Melnā motīvs turpinās sānskata spoguļu korpusos, kāpšļos, spārnu uzlikās un kravas kastes rokturī. Tas viss spilgti kontrastē ar gaiši sarkanās krāsas jaunajiem amortizatoriem un atsperēm. Uz virsbūves ir arī diskrētas "GR Sport" emblēmas.

Automobiļa salonā ir jauni sporta priekšējie sēdekļi melnas ādas un sintētiskā zamša kombinācijā ar sarkanām perforācijām un kontrasta šuvēm. Uz sēdekļa pagalvja, grīdas paklājiņiem, aizdedzes pogas un informācijas ekrāna animācijas grafikā ir "GR Sport" emblēma. Autovadītājs var izmantot sviras aiz stūresrata manuālai pārnesumu pārslēgšanai, bet sportiskie pedāļi veidoti no alumīnija. Veidolu papildina oglekļa šķiedras stila apdares paneļi, sarkana dekoratīvā līnija visa priekšējā paneļa platumā un zils apgaismojums durvju paneļos.

Latvijas tirgū jaunais "Toyota Hilux GR Sport" nonāks šī gada vasarā.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Toyota
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form