Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volvo" publicējusi oficiālu informāciju par jauno piecdurvju "V40" hečbeku, kas tiks prezentēts nākamnedēļ notiekošajā Ženēvas autoizstādē.

"Volvo V40" kopgarums ir 4 369 milimetri, bet riteņu garenbāze – 2 647 mm. Tādējādi zviedru hečbeks ir, piemēram, par 45 mm garāks nekā piecdurvju "BMW" 1. sērija, tomēr riteņu bāze tam ir par 43 mm īsāka.

Eiropā "Volvo V40" būs pieejams ar kādu no trim benzīna dzinējiem. Bāzes versijā tas iegūs 1,6-litru četrcilindru turbomotoru ar 150 zirgspēku jaudu (240 Nm). Sajūgts ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, līdz 100 km/h hečbeks paātrinās 8,8 sekundēs un maksimāli sasniedz 210 km/h.

Vēl tiek piedāvāta iepriekšminētā 1,6-litru turbomotora versija ar 180 ZS. To iespējams sajūgt arī ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Ar mehānisko pārnesumkārbu šī modifikācija līdz 100 km/h paātrināsies 7,7 sekundēs un maksimāli sasniegs 225 km/h.

Jaudīgākais benzīna dzinējs šim modelim būs 2,5-litru turbopūtes pieccilindru agregāts ar 254 ZS un 360 Nm. Šis motors tiks sajūgts tikai ar automātisko pārnesumkārbu. Līdz 100 km/h šādas komplektācijas hečbeks līdz 100 km/h paātrinās 6,5 sekundēs un maksimāli sasniedz 250 km/h.

Tāpat šī modeļa pircējiem tiks piedāvāta izvēle starp trim dīzeļdzinējiem. "Volvo V40" iespējams aprīkot ar 1,6-litru dīzeļmotoru, kas attīsta 115 ZS un 270 Nm. Savukārt divlitru agregāts pieejams divās versijās – 150 ZS (350 Nm) un 177 ZS (400 Nm). Jaudīgākajā modifikācijā līdz 100 km/h tas paātrināsies 6,6 sekundēs, bet tās vidējais degvielas patēriņš būs 4,4 litri uz 100 km.

Visām "Volvo V40" modifikācijām būs "Start&Stop" sistēma, kā arī bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma.

Ražotājs plāno pārdot aptuveni 90 tūkstošus "V40" hečbeku gadā. Automobiļa montāža tiks uzsākta šāgada maijā Beļģijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!